#1 Skrevet Februar 20, 2010 Her var det skummelt glatt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2010 Her var det skummelt glatt!! sykt, satt med klump i halsen der når jeg så de kom seilende på rekke og rad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2010 Aj aj aj...... Det er sånt ein helst ikkje vil oppleve gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2010 Så litt for mye fælt da jeg var på Ringen. Denne gangen gikk det heldigvis bra, det gjorde det ikke for en blå firer-Golf den dagen jeg var der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2010 Sett mykje stygt eg også når eg har vore der nede, men i all hovudsak er det motorsyklar som har slite. Men det har vore ein del bilar som har fått smake autovernet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2010 rett før den svingen der sprakk bremsekalipperen på bilen jeg kjørte når jeg var der nede... ble litt ratting i den svingen der da men gikk heldigvis bra for min del... var 2 dødsulykker den helgen jeg var der. jeg telte 11 stk ulykker på 1 runde. var sykt vanskelige forhold... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2010 Jeg har sett den filmen der noen ganger før og jeg blir like irritert hver gang over at de idiotene i S2n ikke går opp og varsler som andre normale folk ville gjort, men istede blir de sittende og filme: bråk : Det skjer MYE ulykker der nede, men vanligvis er både de som kjører og publikum flinke til å varsle hvis det er hindringer eller ulykker. Her er en av mine runder som holdt på å ende galt. (Ved 8:00 min) For øvrig en morsom runde hvor jeg kjørte sammen med en MV Augusta som stod på skikkelig: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2010 Huff. Gikk det greit med de som kjørte? Må være ferskt, vanligvis er de flinke til å komme seg kjapt ut og varsle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2010 Huff. Gikk det greit med de som kjørte? Må være ferskt, vanligvis er de flinke til å komme seg kjapt ut og varsle. Ja det gikk bra og det hadde akkurat skjedd. Bilen hadde nok knapt stoppet. Jeg bare rev med meg brannslukkeren og løp tilbak, men før jeg var halvveis hadde han kommet seg ut av bilen, det var folk påplass ved bilen og på toppen av bakken for å varsle. Skummelt sted å krasje, det går veldig fort i Pflanzgarten 2 og man ser ikke utgangen av svingen i det man kommer over kulen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2010 Stilig film fra deg Magnus. Hvor har du kamera montert? Er det vanlig håndholdt kamera eller er det et spesielt ett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2010 (endret) Såpass såpass.. Glad jeg har lagt MC-ruta mi vekk fra Nurburg likevell da =) GoPro HD Motorsport har jeg bestilt meg.. Tåler vind med tanke på støy, og er vanntett.. Kan klistres hvor som helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2010 (endret) Skumle episoder på ringer det der!! Espen Hamre: Det kameraet virka ganske supert! Fikk lyst på et selv:D Så det kosta 3700kr på en nettbutikk i Norge... Noen billigere? EDIT: fant det på denne siden til ca. 2200kr inkl. Norsk moms (regnet ut selv) Regne litt frakt utenom da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2010 Kjøpte det på ebay til 180 USD, tett over 200 USD med frakt. Blir 1100kr + eventuell moms, men den tror jeg utgår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2010 Stilig film fra deg Magnus. Hvor har du kamera montert? Er det vanlig håndholdt kamera eller er det et spesielt ett? Denne filmen er filmet med et bulletcam fra http://www.x-sportscam.com. Jeg har koblet dette opp mot et Sony DCR-100E handycam. Bullet kamera har jeg montert i frontfangeren og handycamen i en ryggsekk inne i bilen. Jeg har en liten knapp jeg trykker på for at starte/stoppe filmen. Bra kvalitet, men mye kabler, batteri-packs etc... Nå bruker jeg et lite ContourHD kamera med "alt-i-et". (http://www.vholdr.com) Til ContourHD fås mange forskjellige hurtig fester etc. Jeg har testet ut et man har på hjelmen, kameraet monteres på 3sek og så er man igang med filmingen. (Viktig på Ringen pga av filmforbudet) Stor av/på bryter som kan betjenes lett også med hansker osv. Film med ContourHD: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...