#1 Skrevet Februar 20, 2010 Hei! Bilen er tungstartet ved 10 minus og mer. Trudde dette var pga glødeplugger med disse viste seg og være i orden når jeg skrudde de ut og testa de. Ohma de i tillegg og 3 stk lå på 7 ohm og en på 8. Ser ikke ut til at de får strøm. Siden jeg ikke hadde så god tid til og leite etter gløderele i dag så prøver jeg lykken og lurer på om noen av dere veit hvor dette sitter? Noen kjente feil på glødeanlegget på dissa bila? a4 b6 1,9tdi 130hk. Glødelampa ser ut til og lyse som den skal i intrument panelet. Dvs den kommer på og lyser i noen sekunder for så og slokke. Har feilkode på motorfeste; engine mount solenoid valves open circuit P1588 men dette har vel ikke noe med det og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2010 rele plass 2 merket 202. mest sannsynlig. Sjekk ut det. Ser ut som dette sitter i boksen under panseret der ecu sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2010 Javel, det var det jeg trudde. Da får jeg ta en kikk på det til uka. Er vel det som sitter i en holder under motorstyring det da kanskje? Takk for raskt svar Glenn Ove. Du veit ikke forresten om det er noe kjent feil med rele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2010 Javel, det var det jeg trudde. Da får jeg ta en kikk på det til uka. Er vel det som sitter i en holder under motorstyring det da kanskje?Takk for raskt svar Glenn Ove. Du veit ikke forresten om det er noe kjent feil med rele? Vet ikke om det er noe kjent problem nei. Men om du har strøm fram til pluggene, kan du prøve å bytte diesel filteret og. Min var tungstartet rundt 10 minus før jeg byttet diesel filteret og glødepluggene. Målte de gamle pluggene hele, men byttet uansett. Ble mye bedre etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2010 En liten oppdatering. Kikka raskt på dette i går og rele er i orden, hovedstrømkrets er i orden, styrestrøm krets er ikke i orden. HUsker jeg rett så hadde jeg pluss til styrestrøm til releet og rele styres av jord gjennom motorstyring. (i følge autohidden koblingskjema) Noen som har vært borti detta før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...