#1 Skrevet Februar 20, 2010 noen som kan fortelle meg åssen jeg kommer til å skifte pærer i baklysene på en Polo 9n??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 Mener du må skru ut lampene på disse bilene. To store hvite plastdingser du skrur ut i bagasjerommet bak hver lampe, så er de bare å dra rett ut og skifte pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2010 hmm. finner bare en åsså ser det ut som to klips som jeg er litt skeptisk på at skal knekke, men takker. skal sjekke videre i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2010 står også godt forklart i instruksjonsboka di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2010 i instruksjonsboka står det kun "da det er vanskelig å komme til på noen modeller anbefales det å kontakte nærmeste vag verksted". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2010 Etter at du har løsnet ''skruen'' inni bilen og lampen er løs, skal du skyve lampen enten til siden eller oppover (husker ikke hvilken vei) da løsner den helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2010 aha;) turde ikke bryte, men da ordnet det seg vettu. takk for hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...