#1 Skrevet Februar 20, 2010 (endret) Jeg vurderer og kjøpe en A4 eller A6 2006 modell eller nyerere, men ser at mange av bilene som er til salgs har stoffseter. Da vi har to små hunder er det greit med skinnseter, og i den forbindelse lurer jeg på om det finnes skinnsetetrekk som kan ettermonteres. Tenker da på mest mulig proff setetrekk, som sitter som "et skudd" på orginal seter. Noen som har tips her? Evt linker til firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2010 Sparker liv i denne igjen. Finnes det mulighet for skinnsetetrekk til a4/a6? Er det noen som har byttet til skinn seter. Er dette kostbart i evttyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2010 jeg har sett en reklame for et firma som syr skinntrekk som sitter som ei kule på orginale seter . de syr til flere bilmerker bla. Audi. tror du kan få med ekstra sidestøtte også. men husker ikke navnet på firma........ men det finnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2010 http://www.hts.no/images/SETETREKK_2009.pdf Sikkert dette du tenker på, Tom Rune? HTS lager iallfall setetrekk på mål, og de ser veldig bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 Her har du en leverandør av skinntrekk til bilen din , har flere typer trekk , svart er stort sett lagervare. Andre farger,kombinasjoner bestilles. Hva du kan få omgående, ser du i tabellen ! Jeg skal kjøpe trekk der til min bil. http://www.seatstyler.com/ Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 Kjøpte skreddersydde trekk til en Omega B fra HTS for noen år siden, og de satt som støpt !! Kunne ikke se at de var ettermontert. De var riktignok i stoff, men dritfine var de !! Og det var 5 års garanti på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...