Anbefalte innlegg

Driver å monterer en ny ABS sensor. Lurer engentlig bare på om den skal stå helt inn så den tar i spindelen eller om den skal stå litt i fra, så det er klaring.

Nå er det litt klaring og ABS lyset tennes når jeg kommer opp i fart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sansynligvis vraka den sensoren. Den skal sitte så nær (abs-kransen) som mulig uten å komme nær.

Pass på og sørge for at kransen er rengjort og fri for rust samt at alle (pinnene) er hele og rette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sansynligvis vraka den sensoren. Den skal sitte så nær (abs-kransen) som mulig uten å komme nær.

Pass på og sørge for at kransen er rengjort og fri for rust samt at alle (pinnene) er hele og rette.

Jo da jeg hadde kransen ute og ga den en runde medstålbørsten, kransen så bra ut den.

Hvordan kan jeg ha ødelagt sensoren? Den har ikke vert borti kransen enda.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er A6'en på bildet skal den trykkes så langt inn den går.

Om det er UrS4 så skal den justeres inn ved å bruke Oscilloscop så en ser når signalet har riktig styrke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er A6'en på bildet skal den trykkes så langt inn den går.

Om det er UrS4 så skal den justeres inn ved å bruke Oscilloscop så en ser når signalet har riktig styrke.

Du verden så avansert da,

Ja det er til S4`n ja.

Jeg får vel levere den inn på møller da skjønner jeg.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyttet sensoren i bånn og dro den et kusehår ut igjenn, Fungerer helt supert nå,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.