#1 Skrevet Februar 20, 2010 Fjernkontrollen min for sentrallås'en er død. Er det bare til å skifte batteri, uten at det skaper problemer? Leste i et inlegg her at det stod i instruksjonsboka om synkronisering, min instruksjonsbok står på tysk. Så det hadde vert til stor hjelp om noen kunne evt. skrevet det her inne. Et par kjappe spørsmål til. Har ikke reservenøkkel til bilen, noen som vet hva det vil koste meg å få kopiert to nye nøkkler hos møller? Setervarmeren i førersetet virker ikke, standardfeil? Er det muligheter for å få tak i norsk instruksjonsbok noen plass? Kanskje lurt å skrive bilmoddel; A6 2003 (4B?) - På forhånd, takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 1. les vedlegg, enkelt å gjøre. 2. sånn ca 5000 kr inkl 2 nøkler. 3. sjekk strømsløyfen/sikring/mål deg frem. Ingen standardfeil-alle biler feiler en eller annen gang! 4. norsk instruksjonsbok koster deg ca 150-200 kroner hos møller key.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 Tusen takk mr. Karlsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...