#1 Skrevet Februar 20, 2010 Hei. Kunne tenkt meg å hatt parklys der blinklyset er, om dere skjønner? Hvor får jeg tak i slike (to-polede?) pærer? Noen som vet hva jeg skal søke etter på ebay? Og hva slags pærer sitter det i A6èn min? (2004 mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2010 Di var jo i USA slik park/markeringslys og blinklys i et på di fleste biler. Hadde amerikanske lykter på min Audi A4 B5, der fant jeg alt jeg trengte av pærer å slikt på ebay. Er bare å søk der. Husker ikke helt navn på pæretypen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2010 Di var jo i USA slik park/markeringslys og blinklys i et på di fleste biler. Hadde amerikanske lykter på min Audi A4 B5, der fant jeg alt jeg trengte av pærer å slikt på ebay. Er bare å søk der. Husker ikke helt navn på pæretypen. Mhm skjønner. Har prøvd å søke litt på ebay, nærmeste jeg kommer er nye hovedlykter... Sitter å lurer på om jeg må kjøpe nye pæreholdere og pærer? Og koble ut det nåværende parklyset og inn på den nye pæreholderen sammen med blinklyset? evt bruke en strømstjeler på det nåværende parklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...