#1 Skrevet Februar 21, 2010 Hvordan får jeg ut hatt-høytalerene på en a4 b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 hvis jeg ikke husker feil, så er disse skrudd fast fra undersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 har letet etter skruer men finner ingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2010 Det finnes noen klips fra undersiden. I tillegg, skru ut sikkerhetsbeltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2010 får prøve deg i morgen Har forresten de orginale høytalerne, hvordan kobles de til en forsterker? ser dem har en 4 kantig plugg med en haug ledninger i.. må da finnes en pluss og en minus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2010 Hvis dette er en sedan må du løsne hatthyllen i forkant. Glem setene de skal du ikke løsne. så må du huske på å ta løs pluggen til bremselyset i bakluka. når du har gjort dette er det bare å dra den forrover. Da kommer du til høyttalerne. de sitter med 2 skuer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2010 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2010 ugh, ja, det kan være det var noe der også.. et par bolter øverst oppe tror jeg? Det er så lenge siden jeg har gjort det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...