holder til turbotrykksmåler i a stolpe polo 9n3

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en holder som ikke passer for 5 øre.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik?

Best med en som ikke trenger tilpassning: bh :

håper noen vet om noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

denne siden har ikke a stolpe holder men en mye kulere en. i stede får den standar astolpe holderen som alle har.http://www.awesome-gti.com

9n2pod.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den:)

Ganske fet ja. men da må jeg jo ofre litt varme på vinteren.

Har du måler i din eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæ. Fett tenkte jeg. Sånn trenger jeg også. Men de hadde jo ikke sånn til 9N da. Bare 9N3:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæ. Fett tenkte jeg. Sånn trenger jeg også. Men de hadde jo ikke sånn til 9N da. Bare 9N3:(

 

Får si ifra om du kommer over noen med fin passform til 9n3.

Jeg kjøpte en som er helt latterlig. Måleren passet ikke til ordentlig inni den engang.

Hvordan går det med polo'en Knut Erik: klø : noe nytt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei lite nytt egentlig. Driver med litt småting. Men ingen store utskiftninger. Litt detaljeting bare;)

 

Jeg sjekket sånn 3 pod holder greie til min men den var lengere enn hele A stolpen så det gikk ikke. Så prøvde jeg med en sånn 3 pod ved siden av hverandre men fant ingen steder det var mulig å plassere den. Skulle hatt de inn i luftekanalene men siden rillene mine er integrerte så går det ikke ann å bytte de ut eller ta ut luftedysene for å mode de heller. Sitter å klør meg fælt i hue over hvor pokker jeg skal få plassert målerne mine:( Er liksom greit å få sett de også ikke bare ha de til pynt siden det er en grund til at jeg skal montere de.

 

Tror foresten du er spotta i oslo klubb bil spotte tråden av Stian i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei lite nytt egentlig. Driver med litt småting. Men ingen store utskiftninger. Litt detaljeting bare;)

 

Jeg sjekket sånn 3 pod holder greie til min men den var lengere enn hele A stolpen så det gikk ikke. Så prøvde jeg med en sånn 3 pod ved siden av hverandre men fant ingen steder det var mulig å plassere den. Skulle hatt de inn i luftekanalene men siden rillene mine er integrerte så går det ikke ann å bytte de ut eller ta ut luftedysene for å mode de heller. Sitter å klør meg fælt i hue over hvor pokker jeg skal få plassert målerne mine:( Er liksom greit å få sett de også ikke bare ha de til pynt siden det er en grund til at jeg skal montere de.

 

Tror foresten du er spotta i oslo klubb bil spotte tråden av Stian i dag:)

 

Jeg har min bare slengt på dashen: bh : Må vel snart få gjort noe med den.

Ja var innom Ensjø en tur. Tok ikke lang tid før han kom ut:) Hyggelig fyr det.

Den tråden er jo morsom. bedre om flere hadde fått med noen bilder da

Har du forresten noen sider hvor jeg kan lete litt etter holder til a stolpen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare tittet i div butikker jeg har vært innom jeg. Tok med ALLE de forskjellige jeg fant i TV-boden i sverige ut for å prøve men ingen av de passet noen sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.