#1 Skrevet Februar 21, 2010 Har ei gåen varmeapparatvifte i min A4 1.8TQ B6. Fant da delenr: 8E1820021 på min nåværende vifte. Har leta på Bildelesenteret.no å funnet mange vifter, problemet er at det står en bokstav etter delenummeret på de viftene de har. eks: 8E1820021A, 8E1820021B eller 8E1820021E Er det noe forskell på disse viftene? Håper på raskt svar, kalt uten vifte nå Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 (endret) alle delenr du har sagt her, er linket tilbake til den vifta du har, dem er merket som reserve vifte iflg etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 alle delenr du har sagt her, er linket tilbake til den vifta du har, dem er merket som reserve vifte iflg etka Ok, så hvis jeg forstår deg rett her. Så er det bare å kjøpe en av de?! Takker for svar forresten;) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...