#1 Skrevet Februar 21, 2010 Har en sprekt AAN topp som jeg vil ofre i vitenskapens tjeneste. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som også er vitebegjærlige om kanalenes tykkelser og som kan stille opp ved å utføre kuttejobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 Har en sprekt AAN topp som jeg vil ofre i vitenskapens tjeneste.I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som også er vitebegjærlige om kanalenes tykkelser og som kan stille opp ved å utføre kuttejobben? Jeg kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 Har en sprekt AAN topp som jeg vil ofre i vitenskapens tjeneste.I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som også er vitebegjærlige om kanalenes tykkelser og som kan stille opp ved å utføre kuttejobben? Jeg er med på dette, har en KR topp jeg skal gjøre det samme med så hadde vært morro og sammenlignet. Har sag også btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 Supert. Hvis Fredrik insisterer på å gjøre det så får han første pri. Hvis ikke så foretrekker jeg at John-Arne gjør det siden han bor nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2010 (endret) Det ligger en tråd om deling av disse toppene(6A 16v) på clubgti forumet..Riktignok ikke 20V,men antar at disse har lik form innvendig og.. Versågod http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=193826 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...