#1 Skrevet Februar 21, 2010 (endret) http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=581868 Oppfordrer alle til å joine denne gruppen slik at dette blir lov:) Tenkte bare at det er mange som er medlem her og kanskje noe interesant for de fleste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 visst det koster 6000kr så er jeg veldig lite intressert med mindre jeg blir millionær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 om det koster 5-6000kr OG en får ta med skiltene videre til andre biler så er det jo greit sånn sett, men om det blir hver gang en skifter bil er det for dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=272203461584&ref=mf Meld dere inn i facebookgruppa, så får vi iallefall vist at det er en del som vil det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2010 Et ord - syv bokstaver: Quattro - verdt hver krone i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2010 neste som skjer et at man får "gullskilt" på svartebørsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2010 Sålenge det er øremerkede kroner kan jeg betale omtrent hva som helst sålenge det er opp til hver enkelt. 6000kr fra min lomme går til trafikksikkerhet som ny asfalt eller fartsdumper utenfor skoler? Sign me up. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2010 forbanna jålete i grunn, men samfunnet er vel i grunn litt jålete for tiden så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2010 OM man kan de med til neste bil så hadde det jo vært kult og hatt "Joachim" akkurat syv bokstaver jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...