#1 Skrevet Februar 21, 2010 Kan noen som har peiling på PS montere på noen fine svarte felger på bilen min feks BBS felger med rød kant, ell svarte kant felger med kroom kant.. Takk på forhond! Her er noen felger jeg kunne tenkt meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 Tok en kjapp en jeg. Ble ikke no bra shop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 Hva heter de felgene som er nest nederst? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 Lakka den nå Aslan..? Den så tøff ut.. Sorry for off-topic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2010 Hva heter de felgene som er nest nederst? Mvh Dem heter HELO HE834.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2010 Lakka den nå Aslan..? Den så tøff ut..Sorry for off-topic.. Takk takk Jon-Christer! Jepp, lakkerte hele bilen Vart bra nå, mangle nye sommer felger nå Men ingen som vil PhotoShoppe de felge på bilen min.. Litt kjett å kjøpe felger også ser dem ikke ut på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2010 (endret) Ikke le, eg prøvde et hederlig forsøk i MS Paint: smil : Hadde vert bedre om eg hadde fått noe fylt i det hvite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2010 Ikke le, eg prøvde et hederlig forsøk i MS Paint: smil : Hadde vert bedre om eg hadde fått noe fylt i det hvite.. Hehe, jeg hadde ikke gjort noe bedre Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...