8,5x19" felg med 265x30x19" dekk

Anbefalte innlegg

som tittel sier så har jeg veldig lyst på disse felgene til min rs4 b5 men dem kommer ikke i breiere en 8,5 som jeg finner ut av vertfall. har et sett med 265x30x19" liggende som jeg hadde håpet og kunne buke men vil 8,5 brei felg bli for smalt til 265 dekk?

 

disse felgene jeg tror kan bli fine på min bil:-)

 

tomason tn1 black edition

t_tomason_tn1_black_1.jpg

 

på denne bilen

DSC01426.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de høres veldig bredt ut... jeg har 215/35 på 8,5x19' og det gir ikke noe serlig strekk heller.

bak har jeg 255/30/19, men her er det 9,5 bredde. da er det ingen strekk på dekkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 265x30x19" på 9,5 før og det så ganske bra ut så tror det kanskje blir for bredt for 8,5 felg ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 265x30x19" på 9,5 før og det så ganske bra ut så tror det kanskje blir for bredt for 8,5 felg ja

 

Nå leveres jo RS4 originalt med 255 på 8,5-felg, så SÅ ekstremt er det jo heller ikke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt 255 på 8,5 tom felg, det ble alt for ballong for meg iallefall, men smaken er jo som kjent delt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har bilde av felg med dekk i 265x30 dekk på 8,5 brei felg

 

Har 255 på 8,5", kan det være til hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo tiguanfelgene mine da Frode:) 255 på 9" . Bare å komme å se det vettu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har bilde av felg med dekk i 265x30 dekk på 8,5 brei felg

 

Her er Michelin 255/30 på 8,5 toms felg, fant ikke nærbilde nå dessverre. Helt rette dekksider, tror det skulle bli sikkelig ballong og ja, jeg ville hatt mer strekk, men ser helt ok ut. Med 30 profil har du såpass liten dekkside at det skal litt til for å få negativ strekk/ballongstuk.

A6 2006 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5827471_520x0.jpg

 

Her er 8,5X19 med Pirelli P-Zero 255/35

Helt flott etter min smak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok jeg går for 9,5x19 jeg for det vet jeg blir bra. noen som kan fikse disse felgene svarte så man ser hvordan det blir?

disse kommer i 9,5x19 og i Matte Black og jeg tror dem også kan bli ok

V701.jpg

V701-SM.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er "vmr"? :P

Her er et par bilder av 19 x9,5 med 265/30-19

rs4...jpg

rs4..jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et par til..

ET er foresten 35 :)

rs.jpg

rs4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sansen for kantfelger så det blir det ikke på denne bilen:-) syns vmr har mange fine felger men vet ingen i norge som skaffer så må vel bestille fra det store utland eventuelt vist jeg skal ha det. er du sikker på at det der er et 35? dem jeg har nå er et 20 og mye lenger inn i hjulbuen en dem der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg i hvert fall bekrefte, dersom andre skulle lure på det i ettertid, at det ikke er noe problem å montere et 265-dekk på 8.5"-felg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sansen for kantfelger så det blir det ikke på denne bilen:-) syns vmr har mange fine felger men vet ingen i norge som skaffer så må vel bestille fra det store utland eventuelt vist jeg skal ha det. er du sikker på at det der er et 35? dem jeg har nå er et 20 og mye lenger inn i hjulbuen en dem der

 

Tom Are Andresen her på forumet forhandler VMR- felger

 

Edit :Ser at du har skrevet i tråden til Andresen så da var det ikke mye hjelp i dette innlegget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei disse felgene i 10X19" et20 med 265x30x19" dekk da vi klarte og skaffe dem til en overkommelig pris:-)

DSC02971.JPG

DSC02964_1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.