#1 Skrevet Februar 21, 2010 Har en 07mod a6avant 20tdi som trenger nye sommer hjul. Har finni meg noen på Blocket.se som jeg liker men er usikker på vilket Et jeg skal ha. Det er 19x8,5 og Et 32 Kan noen hjelpe meg: klø : mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2010 Har en 07mod a6avant 20tdi som trenger nye sommer hjul.Har finni meg noen på Blocket.se som jeg liker men er usikker på vilket Et jeg skal ha. Det er 19x8,5 og Et 32 Kan noen hjelpe meg: klø : mvh ET32 er litt lavt, så felgene havner litt lengre ut enn de burde, men 8,5 stikker nok ikke utenfor. Hvordan dekk og senk tenkte du deg? Det avgjør nemlig om dette er noe du burde gå for eller ikke. Hvis jeg skulle gått for dette ville jeg valgt 245/35 19 og senket minst 40mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2010 Se etter hva som står i vognkortet. Prøv å komme så nære som mulig. Sjekk om det er plass på innsida. Så hjulet ikke går borti saker og ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 Se etter hva som står i vognkortet. Prøv å komme så nære som mulig. Sjekk om det er plass på innsida. Så hjulet ikke går borti saker og ting. 7x16 ET45 tror jeg det står i vognkortet på A6 4F, så ET32 er ikke godkjent uten TUV (fordi sporvidden økes 26mm når man endrer ET fra 45 til 32 og max tillatt uten TUV er 15), men det betyr ikke at det ikke går an å sette på. Innover er det masse plass på A6 4F, så her er hverken ET32, 45 eller 50 noe problem generelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2010 Blir anbefalt 19"x8 og et 35 så da gikk det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2010 passet det bra eller? hva gjikk du for? jeg må også ha meg nye felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2010 Har ikke kommet meg noe lengere,bare sjekka litt priser her å der. Blir nok til at jeg handler i Swerie. Er en del biligere: rock : Det var dissa jeg hadde lyst på. http://www.blocket.se/malmo/Audi_19_tum_falgar_25910001.htm?ca=2&w=3 Blir nok en kopi felg fra dissa.http://www.blocket.se/vasternorrland/NYA_19__A5_FALGAR_5x112_ET_40_66_6_mm_Navhal_24274601.htm?ca=2&w=3 Sender med posten til Strømstad så henter jeg dem på posten der: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2010 ja det var jo en grei pris.ivertfall siden det var i svenske kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...