#1 Skrevet Januar 26, 2005 Alle lokallagene driver jo med dette nå, så vi kan vel ikke være no værre... Her er mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2005 Og her er min! Foto: Arild Dyrkorn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2005 flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2005 Min Jetta....Foto: Kid-A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2005 Siden alle legger ut bilder tatt av profesjonelle fotografer, får jeg hive meg på trenden. Foto: Daniel Iversen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2005 Yepp.. fast kameramann i follo, ingen andre får ta bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2005 åssen får man lagt inn et JÆV** bilde da? er ikke så lett å bare komme her å tro man er game å skal legge ut bilde av bilen... så finner man ut at man ikke kan legge inn bilde en gang... *føle seg litt teit* gikk det nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2005 det bildet jeg la ut er vel snart et år gammelt, må få tatt et nytt nå! det klommer... sikkert i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2005 Får dra ned standarden litt her med mobilbilde av konebilen. Tatt i dag med kliss færsk solfilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2005 Er denne Nimbusgrå Marco? Skulle gjerne kikka litt på den da jeg vurderer div farger til einseren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 25, 2005 Er denne Nimbusgrå Marco?Skulle gjerne kikka litt på den da jeg vurderer div farger til einseren min. Nimbus grau pearl ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2005 Fin konebil Christian! Marco, når kommer resten av delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2005 før vel følge på jeg og da... DÅrlig med bilder av de to siste golfene i "kolleksjonen" dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 25, 2005 her er dagens bilde av golfen! trist med vinterhjul da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2005 Fortsetter i god stil med VGA bilder. (Nytter ikke med ørten megapixel kamera når det aldri blir med ut). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 25, 2005 her er dagens bilde av golfen! trist med vinterhjul da... hint hint ladden.... sjekk det her http://www.tt-team.de/Bilder/knau.JPG engangsgrill gitter skal på pølsegrillen ikke bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 25, 2005 rudi - nice, men jeg vil ha uten plast lister jeg... ingen plast lister i det hele tatt, men hvor kan jeg få tak i sånne hjulbuer som ikke er knekk på sånn som det er på golf 2? vil ha sånne som går skrå neddover, men ikke knekker loddrettned på slutten! viktig å finne for meg.... har leita meg helt grønn og gul! Takk for hjelpa på forhond! rudi - by the way, naf merke bryter jo opp pølsegrill looken da... hehe.... eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 25, 2005 coupe quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2005 Litt treg, men må jo nesten følge på med bilder... Denne gang med vinterhjul.. [/img](Foto: Arve Egeberg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 18, 2005 Får følge på jeg også, selv om jeg ikke har vært så aktiv på møtene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 18, 2005 Får følge på jeg også, selv om jeg ikke har vært så aktiv på møtene. Pen bil inge, lenge siden sist du har vært innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 18, 2005 Pen bil inge, lenge siden sist du har vært innom Takk for det Marco. Får prøve å følge opp bedre utover våren. Vi sees. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 4, 2005 som ny kar er det jo lurt å vise hvem jeg er:) her er bilen i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...