Anbefalte innlegg

Hvordan xenon skal jeg velge for min nye bil wv passat 1998 modell?

Jeg aner ikke hvilke pærer som står i eller hvilken som passer! Er det noen her som vet? :)

Finnes det også tåkelys sett med holdere og xenon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke i farten, men hvis du åpner panseret dit skal det stå oppå lykta rett over hver enkelt pære

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bilen er jo ikke her. Så tenkte jeg skulle bestille nå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nærlys har du H7, fulltlys har du H1 og i tåkelysene har du H3 (med forbehold om at du ikke har orgianle xenon lamper)

jeg anbefaller deg å bestille på http://www.vvme.com de har bra priser og leverer utrolig fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det med osram var jo ikke lett. Hvilken passat skal jeg huke av der?

Har ikke orginalt lagt opp kabler for tåkelys. Hvordan blir det med bryter? Er det greit å sette i en nyere bryter for å koble seg opp en ny kurs? Hvordan blir det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bestill ut i løse lufta, om ikke du liker å kaste penger i dass. Få bilen hjem, sjekk selv, få tak i noen tegninger over det elektriske og sett igang. Om du tørr.

Men Xenon er verken "tøft", løser heller ikke alle "dine synsproblemer", eller er alltid lov iht forskrifter og regler.

Du må ha spyling og høydejustering på lyktene for å få dette godkjent.

Og da begynner det å koste, særlig i forhold til en 12 år gammel bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke orginalt lagt opp kabler for tåkelys. Hvordan blir det med bryter? Er det greit å sette i en nyere bryter for å koble seg opp en ny kurs? Hvordan blir det?

du kjøper deg en orginal bryter med tåeklysfunksjone og legger opp et ledningsnett fra evt biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har passat 3b (på osram sine sider heter denne passat 3b5) og motor så velger du evt 1,9 tdi 81KW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.