#1 Skrevet Februar 22, 2010 Som tittelen sier, jeg lurer på hvilke intervaller som gjelder for skifte av store slitedeler og oljer osv. Kan jeg finne dette på nettet, eventuelt noen som har håndbok og kan liste opp de viktigste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2010 Du må nok legge til mer enn 8L 1.8TQ for å kunne få godt svar (Det er et spekter på nesten 10 år å gå utifra). Årsmodell og motorkode trengs også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2010 Til informasjon står det detaljert i serviceheftet hva som skal gjøres og når. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 Årsmodell er 2001, altså faceliftutgaven. Nøyaktig motorkode vet jeg ikke, ser på bruktbiler... og har dermed ikke servicehefte tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2010 http://www.biltema.no/Bil---MC/Biltilbehor/Litteratur/Audi/A3/73622-REPHBOK-AUDI-A3-96-03/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...