Anbefalte innlegg

Alle blinklysene blinker når jeg bruker blinklyset???

Dette problemet har kommet og gått, men ser nå ut til å være permanent.

Det har også fra tid til annen vært problemer når jeg låser opp/igjen bilen med fjærnkontrollen, noen ganger blinker det å noen ganger ikke. Har til og med opplevd att det har blinket bare på ene siden.

Kan det ha noe med alarmen og gjøre?? Den gikk nemlig når jeg satte på kupuvarmern i dag å etter dette har alt blinket?

Lurer også på hvordan man slår av alarmen/bevegelsessensoren. Det er ikke bryter til dette i døra/døråpningen. Bilen er en -96 2,8 12v

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan muligens være relèet/bryteren til blinklys / nødblink? Vet ikke hvor dette er plassert på denne bilen, men har en kollega som hadde liknende problem på en A3. Da måtte han bytte bryter og/eller relèet som var montert bak nødblink-knappen på dashbordet...

Verdt å sjekke ihverftall. Et relè er jo en mekanisk ting som sjalter, så det er alltids en mulighet for at det kan bli dårlig over tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ta ut sikringer. Var 2stk som det står er til varselblink, men det ene sto det varselblink kontakt 75.

Når jeg tok ut denne (75) virket ikke vanlig blinklys, men nødblinken virket.

Når jeg tok ut den andre så virket ikke nødblink, men alt blinket fortsatt når jeg slo på vanlig blinklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen tar man ut bryteren da?

Tok av dekselet på brytern å det er en liten printplate inni den, er det rele bak den i tilegg?

Det er et rele som går når man blinker, men det har bare 3 kontakter så det kan vel ikke være blinklysreleet?

Dette sitter oppunder dashbordet på venstre side.

Det sluttet å blinke når jeg tok det ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noen rett ved panserutløseren, litt godt gjemt oppe under dashen, ellers så ligger det mange

releer ved fotbrønnen på passasjersiden framme

Ta ut matter og finn fram stjerneskruhjern, ligger ei treplate der.

Skru ut den så kommer du fram til en haug med releer iallefall.

Men om det du leter etter ligger der er noe helt annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vist blinklysreleet som var på førerside. Det er merket med nr 21 å er vist det samme som på de fleste andre Audi og VW.

Har ikke prøvd å bytte det enda, men kommer tilbake med mer når jeg har prøvd dette.

Virker som det er noe rart med alarmen også. Det blinket ikke i lysene når jeg låste opp/igjen bilen før, men det gjør det nå.

Pussig at dette startet å virke likt med problemene med blinklys kom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå forsøkt å bytte blinklys/varselblink-rele uten at det hjalp.

Tok også ut nødblinkbryter, men det var ikke noe rele her. Kunne ikke se noe galt har heller.

Prøvde å måle blinklysbryteren også. Ganske sikker på at den er ok.

Pussig at alt blinker(ikke nødblink) når sikring til nødblink er tatt ut.

Trenger mer tips her!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du ut av dette? har samme problem med min c4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.