#1 Skrevet Februar 22, 2010 Hei! Noen i Kristiansand området som vet om billige forhandlere i Kristiansand? Har nettopp flyttet hit og skal straks kjøpe ny bil, og da må man jo begynne å se etter nye sko:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 Dekkomsetning på Hornnes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 For å få billige joggesko, så kan du sjekke med Dekkomsetningen på Hornnes (Evje), -er alltid en sikker vinner. Samme sortiment kan du få på rekvisitakjelleren som ligger 5 min fra sentrum til nesten samme prisen, da de har "samarbeidsavtale" og har nesten daglige leveranser derifra. Dekk og felgimport (http://www.dfimport.no) i Mandal går også an å prøve, de har også veldig billige dekk og felg-pakker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2010 Takker gutter:) Skal sjekke ut disse:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2010 Hvis dekkomsetning tilbyr deg Sumitomo-dekk, så velg noe annet. Sumitomo støyer noe forferdelig. Gjorde ihvertfall det på min Passat og har også hørt det samme fra en kar her i byen med en Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2010 Hvis dekkomsetning tilbyr deg Sumitomo-dekk, så velg noe annet.Sumitomo støyer noe forferdelig. Gjorde ihvertfall det på min Passat og har også hørt det samme fra en kar her i byen med en Touran. Takk for innspill Svein! Skal ha det i bakhodet, har hatt Nankang tidligere og har vært fornøyd med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...