Billig dekk og felg i kristiansand?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen i Kristiansand området som vet om billige forhandlere i Kristiansand? Har nettopp flyttet hit og skal straks kjøpe ny bil, og da må man jo begynne å se etter nye sko:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkomsetning på Hornnes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få billige joggesko, så kan du sjekke med Dekkomsetningen på Hornnes (Evje), -er alltid en sikker vinner. Samme sortiment kan du få på rekvisitakjelleren som ligger 5 min fra sentrum til nesten samme prisen, da de har "samarbeidsavtale" og har nesten daglige leveranser derifra.

 

Dekk og felgimport (http://www.dfimport.no) i Mandal går også an å prøve, de har også veldig billige dekk og felg-pakker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker gutter:) Skal sjekke ut disse:=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dekkomsetning tilbyr deg Sumitomo-dekk, så velg noe annet.

Sumitomo støyer noe forferdelig. Gjorde ihvertfall det på min Passat og har også hørt det samme fra en kar her i byen med en Touran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dekkomsetning tilbyr deg Sumitomo-dekk, så velg noe annet.

Sumitomo støyer noe forferdelig. Gjorde ihvertfall det på min Passat og har også hørt det samme fra en kar her i byen med en Touran.

 

 

 

Takk for innspill Svein! Skal ha det i bakhodet, har hatt Nankang tidligere og har vært fornøyd med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.