#1 Skrevet Februar 22, 2010 Må ha nye bremseskiver bak på golfen. Men lurer på om jeg i det hele tatt vil merke noe forskjell på sliccede og ikke? Har jo den utrolig spreke 1.6l. Er de sliccede skivene verdt de ekstr kronene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2010 Holder fint og lenge med originale skiver på din bil, det er minimalt med bremsekraft bak uansett. Skal du oppgradere bremsene på denne bilen, så bytt bremsevæske, + evt bytte til 280mm skiver foran fra Golf IV Variant, og et sett kvalitets-bremseklosser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2010 Holder fint og lenge med originale skiver på din bil, det er minimalt med bremsekraft bak uansett. Skal du oppgradere bremsene på denne bilen, så bytt bremsevæske, + evt bytte til 280mm skiver foran fra Golf IV Variant, og et sett kvalitets-bremseklosser. hva må gjøres for å bruke 280mm skiver foran? slags bremsevæske skal jeg bruke? dot 4 bare bytte til ny væske? Er mintex klossene greie el er det andre å foretrekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 280 skiver, gå for 288 eller 312. men jeg hadde ikke tatt meg bryet med å oppgradere en golf 4 1,6l med 100hk. Holder mer enn nok med di orginale skivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...