Anbefalte innlegg

Skulle hatt meg tåkelys sett til golf 3, klar glass HELLA.

 

På NBS koster det 2066kr..

Noen som veit om billigere?? Hehe..

11523.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må du over på en annen produsent og da ender du opp med å få møkka kvalitet, ikke kjøp JOM sine tåkelys, sprekker bare de kjenner den norske vinden.. hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt kvalitet med en gang og satset på Hella.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKAL ha Hella..

Men noen andre stder man får kjøpt Hella lykter billigere mente jeg dah..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den prisen de ligger på.. fikk mine for langt under den prisen da :P men var bare et sett.. :D

 

har ikke sett under 2000 kr, ser de ligger på mellom 2000-2500 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den prisen de ligger på.. fikk mine for langt under den prisen da :P men var bare et sett.. :D

 

har ikke sett under 2000 kr, ser de ligger på mellom 2000-2500 kr

 

Heldig med den.. ;) Må ha litt kontakter. :D

 

Sikkert mulig å finne noe i Tyskland, ebay f.eks og satse på å slippe toll. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola Christensen kjøpte slike hellalykter og måtte bytte de pga duggproblemer. De nye lyktene er litt bedre, men dugger desverre i de også.

 

-kan bare være tilfeldig, men tror de lyktene har lett for å dugge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle aftermarket lykter har en sjangs for å dugge, derfor er det lurt å smøre silikon rundt kanten på glasset før man monterer dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola Christensen kjøpte slike hellalykter og måtte bytte de pga duggproblemer. De nye lyktene er litt bedre, men dugger desverre i de også.

 

-kan bare være tilfeldig, men tror de lyktene har lett for å dugge.

fikk bedskjed på hella att det var bare å komme igjen så kunne de bytte til en lykt som ikke dugget, min dugger på høyre side, men ikke på venstre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bema har tåkelykter til rundt 1500kr.. /par

 

Tåkelyktene på golf3 har et stort problem med at de smelter på toppen når bilen står i ro med lysene på. Tror dette gjelder alle merker. plast dritt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bema, ja

 

De selger alt mulig til bil osv.

Forhandler Recaro,Jamex,pipercross,walker +++

 

TLF: 37 25 29 50

 

Kan også se: http://www.bema.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ge lyktene får du billigere hos Mekonomen. de har også kommet i mørk format nå, men da litt dyrere, passer bra om du har mørke hovedlys.

Vil anbefale de fra hella, hadde de på gamlebilen og de var skikkelig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola Christensen kjøpte slike hellalykter og måtte bytte de pga duggproblemer. De nye lyktene er litt bedre, men dugger desverre i de også.

 

-kan bare være tilfeldig, men tror de lyktene har lett for å dugge.

 

Jeg hadde hella sine på min Golf, og slet med dugg problem. Det jeg gjorde da var at jeg lagde svakt vakuum inni lykta og dro ei tynn stripe med lynlim langs skjøten. Da ble de tette og slapp unna noe mer dugg. Dette var av de første solgte i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.