#1 Skrevet Februar 22, 2010 (endret) Hvor lenge er det garanti på org VAG deler? 3år eller 100.000km? Fikk byttet vannpumpe sist vinter da skovlen løsnet i fra akslingen,men nå har f... vannpumpen begynt og lekke! Dette er en garantisak som jeg kan klage på og kreve at Møller fikser gratis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2010 LØST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2010 Og hva er løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2010 Lurer jeg og på Jeg har byttet samme ryggesensor 3 ganger på et år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2010 (endret) Er 3år garanti på delene,så sant de ikke ble byttet innunder nybilgarantien.Er de det,gjelder garantien på delen(e) like lenge som nybilgarantien gjelder på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2010 Lurer jeg og på Jeg har byttet samme ryggesensor 3 ganger på et år. Da skal Møller dekke dette,så lenge sensoren er kjøpt og evt byttet hos de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2010 Oh, nei jeg benytter ikke Møller etter jeg fant ut at S-sentrum tar halve prisen Men hjelper lite når det ryker Er nok en feil som sitter lengre inn som tar knekken på denne sensoren vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...