#1 Skrevet Februar 23, 2010 er det noen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 2.3 er vel med femmer motor det. Da hadde jeg nok slengt i en MC motor i stedet (10vt) eller en 20vt. Jeg tror det er mulig og sette i en 1,8t også, men det er mere en nødløsning for oss som ikke har bil med femmer i utgangspunktet Hvertfall om du vil trimme litt så er femmeren billigere og hente ut hester fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 så å bytte ut 2,3 til 1,8t er ikke smart? Er ikke 1,8 t en v5 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2010 1.8T er en rekke firer med 5ventiler per sylinder. 1.8T skal passe greit i bilen den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2010 Det er vel andre motorfester på en firrer enn på en femmer, så du må i såfall sveise inn nye fester i ramma eller hvor de skal sitte i bilen din... Ellers er det nok ingen fysiske problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2010 Motorfestene er nok litt annerledes, men girkassa skal vel være bolt on ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2010 Jeg har lest at det er bolt on fra firrer til femmer, men jeg vet ikke om 1,8t er annerledes i koblingen mellom kasse og clutch. Det kan være forskjellig antall splines på akelen fra kassa til clutchen, men det kan jo hende du kan sjekke det hos en clutch levrandør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...