Anbefalte innlegg

Hei

oppdaget i går at det luktet brent når jeg stod stille med bilen.I dag når jeg skulle kjøre igjen var det samme problem og det røyker vanvittig mye under bilen. er snakk om en 2010 modelll med 1,9 tdi.

noe som har vært borti lignende problem?

Møller sier det ikke er noe problem å kjøre med og at de trolig bare trenger å oppdatere software til diesel varmeren, men jeg er litt skeptisk til å kjøre rundt i bilen når det ser ut som det brenner pga all røyken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går den bedre?

Er det oljerøyk eller dieseleksos?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok som du sier bare dieselvarmeren som produserer osen/røyken,dette skal være helt ufarlig da den kun brenner seg ren under der.Bilen til min mor er også slik,noen ganger ryker det mye av den og andre ganger omtrent ingenting,det spørs om du har kjørt i mye salt etc. :)

Men det kan være lurt og la Møller sjekke det for sikkerhets skyld. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

oppdaget i går at det luktet brent når jeg stod stille med bilen.I dag når jeg skulle kjøre igjen var det samme problem og det røyker vanvittig mye under bilen. er snakk om en 2010 modelll med 1,9 tdi.

noe som har vært borti lignende problem?

Møller sier det ikke er noe problem å kjøre med og at de trolig bare trenger å oppdatere software til diesel varmeren, men jeg er litt skeptisk til å kjøre rundt i bilen når det ser ut som det brenner pga all røyken.

Er nok varmeren ja,kjører du mye småkjøring så soter de ofte mye.... kan evt deaktivisere den med å trykke på ECON knappen/skru av ac knappen på climatronicen... mener den ikke starter opp da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har møller fikset, var helt tettet til i et rør etter å ha kjørt 1000km i snøvær.

var ikke mye småkjøring som gjør det, for kjører stort sett 4000km pr mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.