Forskjeller på støtfanger bak B5 S4?

Anbefalte innlegg

Prøver å få klarhet i hvilken fanger som er hvilken på B5 S4.

Såvidt jeg kan se så er det to forskjellige typer:

 

CIMG0486.jpg

 

og

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it

 

Og første tanken som slo meg var at bilde nr1 var preface, og bilde nr2 facelift.. men så finner man jo bilder av annonserte facelift biler både her på forumet og mobile som har varianten på bilde 1..

Hva er det egentlig som gjelder? Skal nemlig bestille opp fanger på bilde nr2, og må jo være sikker på å få riktig.

Er det mørke feltet en del av fangeren eller en separat list?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant enda en variant, som har det grå feltet, men som ser vesentlig mer puslete ut:

ViewImage.aspx?MediaId=5757396&customer=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener de 2 første blir levert på USA utgavene, og det 3 bilde er fra europeiske utgaven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr 2 er jo den desidert fineste fangeren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil. Det er jo den jeg prøver å få tak i. Finner dog bare ett delenr på facelift S4 fagner i katalogen. Med ett tillegg for de som har PDC... så begynner å lure på om nr2 kan ha ombygd PCD list eventuelt...

 

Fant en som skulle selge en slik som så ut som nr2 på forumet her, men det var til avant..

Bilde 1 ser jo ut som orginal A4 fanger, men uten "knekken" midt på fangeren på facelift..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller har ikke bilde nr3 facelift dørhåndtak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde 3 har gamle typen dørhåndtak, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bider nr 1 er jeg uskikker på, men tror det er en a4 fanger eller en usa utgave av noe slag..

bilde nr 2 er facelift

bilde nr 3 er pre-facelift

 

og de sorte feltene på bilde 2 og 3 er en del av fangeren. kjøper du en ny fanger er fangeren ferdig grunnet og disse feltene er sorte.

 

delenr jeg brukte når jeg kjøpte ny er 8d9 807 301 aa gru å da fikk jeg den på bilde 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertlig.. :) men det var til Avant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det delenummeret du hadde der kommer jo opp som delenummret til vanlig A4 bakfanger.. sikker på at det ikke var 8d9 807 301 R GRU?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.