Hvor lenge skal sotespray/klarlakk tørke?

Anbefalte innlegg

Hei

Har lakkert ramma rundt skiltet med sotespray på min Audi A6. Har tatt av ramma og har lakka den inne. Ligger nå på varmekablene og godgjør seg. Har tørka helt, og resultatet ble knall! Har lagt 2 strøk sotespray og 1 strøk klarlakk. Men hvor lenge bør jeg la den ligge inne å herde før jeg går ut å monterer den igjen? Er jo 10 minus ute så er vel lurt at den er ferdigherda før jeg går ut med den?

 

Overasket over hvor lett det var å få det gjevnt og fint!

 

Heter vel ikke sotespray dette jeg brukte. Er vel heller klarlakk blandet med litt sort..

 

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følg anvisnigene på boksene, det er alltid det tryggeste...og det varierer gjerne noe fra produsent til produsent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la de ligge inne en dag eller 2 i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har lakkert ramma rundt skiltet med sotespray på min Audi A6. Har tatt av ramma og har lakka den inne. Ligger nå på varmekablene og godgjør seg. Har tørka helt, og resultatet ble knall! Har lagt 2 strøk sotespray og 1 strøk klarlakk. Men hvor lenge bør jeg la den ligge inne å herde før jeg går ut å monterer den igjen? Er jo 10 minus ute så er vel lurt at den er ferdigherda før jeg går ut med den?

 

Overasket over hvor lett det var å få det gjevnt og fint!

 

Heter vel ikke sotespray dette jeg brukte. Er vel heller klarlakk blandet med litt sort..

 

Fredrik

 

hva heter den typen du brukte..? sry off topic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.