#1 Skrevet Februar 23, 2010 Hei Har lakkert ramma rundt skiltet med sotespray på min Audi A6. Har tatt av ramma og har lakka den inne. Ligger nå på varmekablene og godgjør seg. Har tørka helt, og resultatet ble knall! Har lagt 2 strøk sotespray og 1 strøk klarlakk. Men hvor lenge bør jeg la den ligge inne å herde før jeg går ut å monterer den igjen? Er jo 10 minus ute så er vel lurt at den er ferdigherda før jeg går ut med den? Overasket over hvor lett det var å få det gjevnt og fint! Heter vel ikke sotespray dette jeg brukte. Er vel heller klarlakk blandet med litt sort.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 Følg anvisnigene på boksene, det er alltid det tryggeste...og det varierer gjerne noe fra produsent til produsent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 la de ligge inne en dag eller 2 i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2010 HeiHar lakkert ramma rundt skiltet med sotespray på min Audi A6. Har tatt av ramma og har lakka den inne. Ligger nå på varmekablene og godgjør seg. Har tørka helt, og resultatet ble knall! Har lagt 2 strøk sotespray og 1 strøk klarlakk. Men hvor lenge bør jeg la den ligge inne å herde før jeg går ut å monterer den igjen? Er jo 10 minus ute så er vel lurt at den er ferdigherda før jeg går ut med den? Overasket over hvor lett det var å få det gjevnt og fint! Heter vel ikke sotespray dette jeg brukte. Er vel heller klarlakk blandet med litt sort.. Fredrik hva heter den typen du brukte..? sry off topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...