#1 Skrevet Februar 23, 2010 hei hei da sparker vi igang med ett lakallagsmøte MED OPPMØTE !! Lista for dagen inneholder: -Treff når/hvor -nye tider for møter -planlegging av en aktivitets dag/ blikjentfulledag: haha : MVH Stian Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 da har jeg sendt ut en melding til dere som jeg har lagra nummeret til vell møtt i morgen klokken 18.00 vi benytter parkeringa på nedsiden av bygget !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 trives veldig godt på Elexia parkeringen jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2010 trives veldig godt på Elexia parkeringen jeg;) Ingen nekter deg det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2010 var002 vel derfor stian ikke så meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2010 da veit jeg hvor du er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2010 KOm dere frem til noe etter jeg kasta inn tørkle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2010 lite referat - treffet blir mest sansynlig ett høsttreff - vi luftet tanken om å ha møte og bli kjent dag hjemme hos folk på rulering... en titt i garasjen, se film. den som har møtet bestemmer Jeg tenkte å begynne treffes hos meg Lørdag den 3. Mars til en dag med film titting og litt godt å drikke. Denne dagen er det også konsert på Sorte/Blå i porsgrunn. De som ønsker en tur på byen slår følge med oss ned til porsgrunn. ca 10 min gange fra meg. Dette gjøres for å få litt liv og samhold i laget!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...