#1 Skrevet Februar 23, 2010 Trenger litt hjelp angående sentrallåsen på min 98 mod. Golf 4, 5 dørs. Den lever sitt eget liv på ett vis, når jeg vrir om nøkkelen for låsing (sjåførside, har ikke testet passasjersiden) og tilbake så låser den alle låser, men låser opp igjen sjåførdøren. I mange tilfeller låser åsså opp alle dører. Må tvinge den, holde nøkkelen til høyre til den er låst. Noen som har vært borti det samme eller vet noe om dette...? Håper på positivt svar og hjelp:) Mvh Inge Ø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 Låsekassen din på førerdøren som mest sannsynlig er begynnt å kødde. Min bil er helt lik. Låser opp igjen førerdøren av og til og kupèlyset går ikke på når eg opner døren. Tenkte eg skulle vente til våren før eg skifter den, ettersom det som oftest er kulde som knekker de. Overkant av 1000,- hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 Høres ut som et kjent problem ja, kjenner igjen det med kupèlyset som ikke går på ved åpning av døren. Da er det vel like godt å vente til våren ja, om det er kulda som knekker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...