#1 Skrevet Februar 23, 2010 Hei og hopp. Holder på å ettermontere grøftelys på min a4 `98. Det ser ut som det ligger ledning klart, men klarer ikke helt å finne ut hvor det ender opp. Går fire eller fem ledninger inn på koblingstykket der jeg må koble til bryteren. Bryteren kjøpte jeg hos Audi og monterte. Når jeg trykker på bryteren lyser knappen grønt. Noen som vet hvor ledningene går? Eller om jeg må legge opp nye, isåfall hvordan må dette kobles? Holdt på i et par timer for å finne en løsning på dette men kommer ikke videre. Når jeg var ferdig og skulle starte bilen så hadde jeg ikke lys i midtkonsollen. Altså alle knappene (setevarmer tåkelys osv) + lys i knappene til AC. Vanligvis kommer de på når jeg setter på park- eller kjørelys. Har gått over alle sikringene som ligger rett innenfor førerdøren, og alle ser fin ut. Står det sikringer noen andre plasser? Er litt rart hvis alle pærene har røket vertfall. Noen som har vert borti noe lignende? Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 Har du ikke grøftelys/tåkelys i hovedlyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2010 Nei det har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2010 Det ligger en ledning til venstre hovedlyk, Gul/hvit mener jeg det var. Men du må ha rele'et for lysa også. Lurer på om det sto 381 på det rele'et. møller har det Skal plasseres i den ledige plassen under rattet Ang det med lys i midtkonsllen, så kan det vær du har tatt ut noe elller gjort noe som du har glemt da du holdt på å prøvde litt. Rart om alle skulle få samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2010 Det ligger en ledning til venstre hovedlyk, Gul/hvit mener jeg det var. Men du må ha rele'et for lysa også. Lurer på om det sto 381 på det rele'et. møller har det Skal plasseres i den ledige plassen under rattet Bestilte rele hos møller idag. Kommer neste uke! Ang det med lys i midtkonsllen, så kan det vær du har tatt ut noe elller gjort noe som du har glemt da du holdt på å prøvde litt. Rart om alle skulle få samtidig Ja, må ha dratt ut en felles eller noe lignende. Tenkte meg innom biltema for å kjøpe sånn reperasjonsbok. Der står vel alt av koblingskjema og det jeg måtte trenge. Rart at alt av lys i midtkonsollen bare forsvinner sånn helt plutselig. Har garantert kommet borti noen ledninger mens jeg holdt på med bryteren. Takk for all hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...