#3301 Skrevet Mars 22, 2008 åssen i alle dager skal han få denna ut igjen?? vegg på 3 sider jo:P Er det åpning i vegg nr 4, så er detta null problem. Skal greie det uten en skramme på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Mars 22, 2008 åssen i alle dager skal han få denna ut igjen?? vegg på 3 sider jo:P Det er sä lenge til at den skal ut sä den tid den sorg... Stär en Audi 100 typ 43, Passat 32, 2 stk typ 3, en 82 Passat 32B, en Scirocco 2, en Jetta 1 og noen passater til, dette stär inne mens ute stär det nok en Scirocco og en typ 2,5 panelbuss... Og en Toyota Starlet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Mars 23, 2008 Litt skeiv i skjøyta nå men får ta litt mere fra Elmia. Hot Rod banebil Litt plåtartister på messa: Årets tema var lakk, denne var helt "grei" Hydraulikk er gøy Noen biler er det mere snekkerarbeid på en andre..... En av mine favoritt-tegnere fra Bilsport; Löörs hadde noen tegninger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Mars 23, 2008 House of colour hadde såklart stand her: Mange Airbrush artister i sving Ett par kule lakkeringer: Og ja, alt er malt. Flere Litt inspirasjon til Iden... Warcraft tema: Bakskjerm på en sykkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Mars 23, 2008 Må si jeg er meget imponert hva de klarer å male. Den her så ut som ett foto: De solgte også trønderbunad der..... Dette ble min favorittsykkel...utrolig mange kule detaljer (se resten av bildene på Vagner) Denne var også helt rå, noen som har formening hva det ekstra kjedet er til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Mars 23, 2008 Så litt biler igjen. En '75 som er modda litt hos GTI klubben (Dvs fjerna barokkhekken....) En "litt" modda XC90 som David syns var kul Gutta sjekker einser caddyn Laksetrapp er inn igjen C30 som har bytta motor med turbo Mange heftige detaljer på denne Favorittfelgen til Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Mars 23, 2008 Med litt trang bil så legger man såklart buret på utsiden av bilen.... Årets største felg....30" Nye Torshov vingen... Old meet new Power En Norsk Pug som jeg falt for: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Mars 23, 2008 Noen bilder fra David der Tascenhman... Liten pitstop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Mars 23, 2008 Må jo ta bilder av mangfoldet på messa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Mars 23, 2008 Så snill ut! Noen fler kule biler da? Var den nye Volvo hotrod'en der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Mars 23, 2008 Han her har vi adressen til Dette var det store høydepunktet syns jeg: Kjekt med pickup når man bygger stereo... Så denne kjekke vogna når vi dro: Alle bildene mine ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/Elmia2008 Og David sine her: http://vagner.jeje.je/bilder/album140 Da mangler vi bare Andreas & Terje sine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Mars 23, 2008 Den svart matte E-46 M3'n er faktisk bare folie!! Den har tidligere vært hvit!! Tøff bil både som Matt svart og hvit!! http://www.zatzy.com/projekt/289350-bmwjonas-bmw-m3-e46-kompressor.html Og den er til salgs! http://www.blocket.se/vi/15654341.htm?ca=21_s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Mars 24, 2008 Og mine bilder: http://vagner.jeje.je/filmer/john-arne.overby/Andreas/20080322%20Elmia/ Min favoritt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Mars 24, 2008 Konklusjonen etter messen er: Utrolig mye fint å se på, men 3 stk i baksete er ikke å anbefale da det medfører rare vinkler i rygg og unødvendig mange pitstop for å rette ut ryggen:-) Takk for en trivelig tur folkens, håper dere ikke fikk varige men, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Mars 24, 2008 Det er sä lenge til at den skal ut sä den tid den sorg... Stär en Audi 100 typ 43, Passat 32, 2 stk typ 3, en 82 Passat 32B, en Scirocco 2, en Jetta 1 og noen passater til, dette stär inne mens ute stär det nok en Scirocco og en typ 2,5 panelbuss... Og en Toyota Starlet da... Han som eier den typ 43èn har vel ikke tilfeldigvis noen deler til salgs??? Som f.eks høyre bakdør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Mars 24, 2008 Fin felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Mars 24, 2008 Han som eier den typ 43èn har vel ikke tilfeldigvis noen deler til salgs??? Som f.eks høyre bakdør Skal sjekke dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Mars 24, 2008 Skal sjekke dette... Takker og bukker. PM sendt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Mars 24, 2008 Fin felg Ahh rooosa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Mars 24, 2008 (endret) Var pä museumsbesök igär pä Langenbürg Slott, her er det en liten men ganske spennende bilsamling som er presentert, blant annet diverse Porsche for dei som likar sänt... Her en prototyp fra begynnelsen av 70 tallet. Porsche 928 spesialbygd for Ferdinand Porsche, med 4 dörer og seter... Porsche 356 Cab nydelig bil... Litt oppkappet Boxster S... Porsche GT bil. (917 denne heter?) Min favoritt, Porsche 911 Carrera som deltok i blant annet safari-rally... Broren til "Oliver", Kadett A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Mars 24, 2008 (endret) 52 Boble... Diverse DKW... Her en F7 fra 1938. Dette var datidens Audi... DKW Junior DL 1962 NSU Prinz Serie 1 1958 Nyere utgaver av NSU Prinz... NSU TT, om dere kommer pä värmönstringa sä vil dere kunne fä se flere slike... NSU Sport Prinz fra 1966 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Mars 24, 2008 (endret) Ja, dette er biler... Hanomag 2/10 "Komissbrot" heter denne og er fra 1924... Fiat 500 Topolino Roadster fra 1939... Denne har vel mange sett för, BMW Isetta... Goggomobile T-250 fra 1968... Zündapp Janus fra 1957... BMW 600, et forsök fra BMW med ä videreföre suksessen fra Isetta, det ente med kjempeflopp og nesten kroken pä döra for BMW. Denne er fra 1957. Siste bil ut idag, LLoyd 400 fra 1953... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet April 15, 2008 Jeg vil med dette sende en liten tanke som jeg nå i disse sene nattetimer gjør om min Onkel Arve Sandberg som gikk bort i går kveld. Grunnen til min ihuga interesse for bil og spesielt VW fikk jeg gjennom han, som selger i mange år hos Hammerfest Auto så ble jeg presentert flere av de som i dag er populære biler i classic-avdelingen her på forumet, første Audi Coupe GT, første Golf 2 GTi 16v og en Lhasa-grønn Golf GTi som vi dro hele familien på fisketur med... Den blå 80 modellen Jettaen som jeg fikk sitte på fanget å kjøre i en alder av 10 år, for å ikke snakke om da jeg fikk som en av de aller første i Hammerfest prøvekjøre nye Passat 35i som 17 åring. Men det aller største minnet fra den tiden er den gangen Audi Quattro herjet rallyløypene, han gav meg en fjernstyrt kopi av bilen og en plakat med bilen in action, Michèle Mouton var et stort forbilde fra da av. Da var bilinteressen for alvor igang, og Audi Quattro blir alltid som da og nå, en drømmebil. Onkel hadde det ikke så lett de siste årene, vanket i belastede miljøer i Oslo og ble etterhvert syk og fikk slag. Jeg har ikke sett min onkel siden 2004 da han flyttet opp til Bodø i et forsøk på rehabelitering... Men i går var det altså slutt, takk for mange gode minner onkel. Hvil i fred. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet April 15, 2008 trist å høre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet April 15, 2008 Kondolerer, Håkon. Kjente det gikk kaldt nedover ryggen min når jeg leste dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...