Oss på "værste" (garasjen med de rare i)

Anbefalte innlegg

Fin shorts... : haha :

Det er en bikini :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du ikke poserte i G-streng, det kunne blitt et image som hadde blitt sittende lenge på netthinnen! : faint :

Regner med at det var heisknapptemperatur på vannet... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du ikke poserte i G-streng, det kunne blitt et image som hadde blitt sittende lenge på netthinnen! : faint :

Regner med at det var heisknapptemperatur på vannet... ;)

Var ganske deilig (så fort man mistet følelsen i alle lemmer)

Hmm...ser at Borat-strengen er å få kjøpt....: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på å kjøre i ræva på en lastebil i Ski isted når jeg så de monterte dette lille leketøyet: smil :

135m med mulighet for ett ledd til : eek :

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den i går.

Så ikke akkurtt smått ut.

: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en bikini :o

Hmmm : klø : Du har glemt overdelen!! : bråk :

makan til blotting...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Some delicious romper:

hihihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

It came to and including people from Hovedstyret to learn a few tricks about kaffekoking among other things ...

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Ski Auto på fredann og da var denne uvanlige bilen inne for eu-kontroll.

En Chevrolet Convair med hekkmontert boksermotor. Ligner litt på Karmann Ghia?

En liten gjettelek har vi også tid til, noen som ser gearspaken på det nederste bildet? ;)

Bilde_005.jpg

Bilde_249.jpg

Bilde_250.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i det hele tatt girspaken å se på bildet:p? Kanskje den har knappestyring, slik Mopar hadde noen år i forveien. Kanskje den sitter lenger bak mellom setene? Man trenger jo ikke gire så mye når man har totrinns Powerglide.

Corvair var småsår for den vanlige amerikaner. En mann med navn Ralph Nader bidro ikke akkurat til å endre dette inntrykket. Boksersekseren på Corvair var luftavkjølt. En av de vanlige mytene var at vifta kunne løsne, kappe hull i brannveggen og drepe de inni kupeen:D (for det kunne ikke skje med de 5-8 kilo tunge clutchviftene som alle støpejernsåttere hadde montert i fronten;)).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var vi en hel gjeng på Låven og så på at Torbjørn jobbet:)

IMG_0436.JPG

Og langveis besøk hadde vi også som var kommet for å handle bil av John Arne

IMG_0435.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i det hele tatt girspaken å se på bildet:p? Kanskje den har knappestyring, slik Mopar hadde noen år i forveien. Kanskje den sitter lenger bak mellom setene? Man trenger jo ikke gire så mye når man har totrinns Powerglide.

Corvair var småsår for den vanlige amerikaner. En mann med navn Ralph Nader bidro ikke akkurat til å endre dette inntrykket. Boksersekseren på Corvair var luftavkjølt. En av de vanlige mytene var at vifta kunne løsne, kappe hull i brannveggen og drepe de inni kupeen:D (for det kunne ikke skje med de 5-8 kilo tunge clutchviftene som alle støpejernsåttere hadde montert i fronten;)).

Ser du den sorte knotten rett til høyre for tenningslåsen?

DET er gearspaken... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du den sorte knotten rett til høyre for tenningslåsen?

Under instrumentpanelet?

DET er gearspaken... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bare MÅÅ gjenta deg selv hele tiden, H-Con? : klø ::nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE:D. Det ser nesten mest ut som volumknappen til (AM)-radioen. Det er i alle fall der den sitter i bror sin 1964 'Pala.

Ikke rart Ralph Nader betraktet denne bilen som "unsafe at any speed";).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens andre hutret seg gjennom barnetog og obligatorisk grill-pining i godværet på 17. mai emigrerte jeg til Harryland sammen med et knippe av Vestfold-gutta...

godvr17mai.jpg?t=1211239588

Under den nødvendige pitstop-en for påfylling av væske på svenskepurka til Buddha bivånet vi fire glade svenske herrer med kremjobb - testsjåfører/journalister for bladet Automobil - kjøre av gårde i disse glisene:

svenskR36.jpg?t=1211239799

Svensksubaruogporsche.jpg?t=1211239846

Svensksaab.jpg?t=1211239877

Etter all vitaminhandling på Maxi ble Cato så sulten at han dro fram matpakka si - røykpakke lagt ved for å illustrere størrelsen på "macka" : eek :

voksenmatpakke.jpg?t=1211239980

...mens vi andre koste oss med mer passende 17. mai-snop : ja :

Donut.jpg?t=1211240007

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab forsetter "hvordan lage så stygge felger som mulig" trenden ser jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og langveis besøk hadde vi også som var kommet for å handle bil av John Arne

IMG_0435.JPG

PB tørte ikke noe annet enn å kjøpe 16V'n etter at Håkon hadde skremt han med både bjørn og ulv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns gutta jobba nesten hele tiden jeg.....Bortsett fra når Andreas ble forstyrra av rute skift.....

Sier :tilber: jeg da....for oppgradering.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns gutta jobba nesten hele tiden jeg.....Bortsett fra når Andreas ble forstyrra av rute skift.....

Sier :tilber: jeg da....for oppgradering.....

Var rimelig effektive ja, var godt med en tur til kiropraktoren istad også :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var rimelig effektive ja, var godt med en tur til kiropraktoren istad også :o

Der har jeg vært noen turer siste uka, og har aldri hatt så vondt i ryggen som nå! Hva er hemmeligheten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har jeg vært noen turer siste uka, og har aldri hatt så vondt i ryggen som nå! Hva er hemmeligheten?

Trikset er vel å gå med engang etter behandling 10-20 min og endel sånne spaserturer utover kvelden.....gå å spenne på seg spaserskoene.....:spider:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PB tørte ikke noe annet enn å kjøpe 16V'n etter at Håkon hadde skremt han med både bjørn og ulv :P

Hehe, ble litt skræmt ja :P

Var jo hyggelig å få hilse på folket. Mye artige prosjekter hadde dere også. Takk for besøket og på gjensyn, får bare håpe 16V`n går hele veien hjem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom et lass med folk fra Stavanger på besøk her om dagen... :)

Bilde_251.jpg

Christoffer putter deler forsiktig og nøye planlagt på plass... :P

Bilde_252.jpg

En stk full Golf 5 klar for avmarsj...

Bilde_253.jpg

Dagen før var jeg og denne karen på Svinesund og henta ut deler fra Volkswarenhaus... :P

Bilde_254.jpg

Tullen (som det heter i Sverige) bruker penger på mye rart, sånn som dette på bildet. Denne "dekorasjonen" i papir lagd av en svenske på busstur prydet hele bygningen.

Pris for papir-sommerfuglene? Kun 1.2 mill... : klø :

Vi er i full gang med å produsere opp papir-menn, trær og annet fjas slik at vi kan legge inn anbud neste år... : smil :

Bilde_255.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.