#3376 Skrevet Mai 25, 2008 Litt aktivitet på "vaerste" idag, John-Arne er ikke veldig imponert over måleverktøyet... Men han fikk ting på plass for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3377 Skrevet Mai 26, 2008 Litt aktivitet på "vaerste" idag, John-Arne er ikke veldig imponert over måleverktøyet... Nå har jeg funnet frem ett skikkelig skyvelær til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3378 Skrevet Mai 26, 2008 Idag var det høytidlig overrekkelse av Skyvelær... Tusen takk, nå ble jeg veeeldig glad... Da har jeg noe å drive med i kveld også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3379 Skrevet Mai 26, 2008 Ja, de måler jo tiendeler de der. så burde vel gå bra det da :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3380 Skrevet Juni 4, 2008 da begynner det å nærme seg BugRun og bilen nårmer seg "ferdig" premiere blir på BugRun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3381 Skrevet Juni 4, 2008 Skamrå den bilen din, fikk sett skikkelig nøye på den når jeg var der borte.. Så riktig den fargen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3382 Skrevet Juni 4, 2008 takk for det, er meget fornøyd med resultatet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3383 Skrevet Juni 4, 2008 Takk for hyggelig velkomst når vi var på besøk Håkon! Utrolig pen den caben!!! Fikk sett den på nært hold når vi var innom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3384 Skrevet Juni 4, 2008 Der var du heldig med fargen David=) *tøft* genialt at det blir så mye norske einsere som skal kjøre sammen til BR i år=) gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3385 Skrevet Juni 5, 2008 da begynner det å nærme seg BugRun og bilen nårmer seg "ferdig" premiere blir på BugRun Grattis så mye David! Så denne under montering for en stund siden når jeg var innom H'con. Utrolig bra resultat!!! Så deg i bygda her forrige dagen, så MEGET bra ut der du kom kjørende Lykke til på Bugrun - Du fortjener virkelig en "pris" - og da tenker jeg ikke på Hr. General Drar til GDansk med "gutta" nå straks... Hadde planer om å ta meg en tur på Bugrun i år, men glemte helt å sjekke datoen for dette, når vi bestillte årets guttetur PS: Nå når bilen er ferdig må du få laget deg en tråd og gi litt info om løsninger/byggeperioden etc. Skjønner at du har ønsket å holde prosjektet "hemlis" frem til nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3386 Skrevet Juni 5, 2008 Bilen din er bare helt sykt fin David! Kan hende jeg har hintet innom det før:P Bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3387 Skrevet Juni 5, 2008 Looking Good David!! Har jo også hatt en sniktitt på den før!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3388 Skrevet Juni 5, 2008 God tur til BøggRønn, gutta Kjøre vakkert Cab'en din ble virkelig fin, David! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3389 Skrevet Juni 6, 2008 Tøff ass!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3390 Skrevet Juni 6, 2008 David, herrens navn denna er blitt fin!! Har jeg ikke fulgt med ,eller har du ikke posta noen bilder i noen tråd tidligere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3391 Skrevet Juni 6, 2008 Må nesten legge ut et fra andre siden også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3392 Skrevet Juni 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3393 Skrevet Juni 6, 2008 Scheise! I like alot!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3394 Skrevet Juni 9, 2008 Grattis med ferdig bil David. Bilen ser meget bra ut. Venter spendt på å høre hvordan det gikk på BR i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3395 Skrevet Juni 9, 2008 for min del så gikk ikke turen som planlagt. oppdaget når jeg/vi kom til töcksfors at tanken var full av dritt, som resulterte i sinnsyk lang tur nedover, MEN jeg klarte å kjøre bilen nedover. Nå står bilen på falken redningstjeneste i svergie (linkjøping) i påvente av å få bilen transportert hjem. ellers var det et gøy treff. med mange positive tilbakemeldinger på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3396 Skrevet Juni 9, 2008 David, herrens navn denna er blitt fin!! Har jeg ikke fulgt med ,eller har du ikke posta noen bilder i noen tråd tidligere ? har ikke posta bilde av denne før. men de som har vært innom værste har sett den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3397 Skrevet Juni 9, 2008 Kjedelige greier dette her altså! Men godt du kom deg frem da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3398 Skrevet Juni 9, 2008 Bilen er blitt skikkelig fin, David: ja :. Et solid framskritt fra den lettere bulka bilen med Donald-skattekart-hjulbuer bak, slik den var i fjor;). Regner med den friske tanken kommer inn rimelig raskt, slik at turen til Rudskogen (og andre treff før det) byr på mer glede og ikke behøver å være teststrekning:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3399 Skrevet Juni 10, 2008 Tok noen flere bilder av bilen til David på Bug Run... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3400 Skrevet Juni 10, 2008 Bilen er blitt skikkelig fin, David: ja :. Et solid framskritt fra den lettere bulka bilen med Donald-skattekart-hjulbuer bak, slik den var i fjor;). Regner med den friske tanken kommer inn rimelig raskt, slik at turen til Rudskogen (og andre treff før det) byr på mer glede og ikke behøver å være teststrekning:). tanken og nytt påfyllingsrør og andre deler skal kjapt på ja. hadde testa bilen 15 mil før turen til bugrun startet. bare synd at det var 5 mil for kort. men nå blir det flere friske deler på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...