#3951 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg skulle fikse bulker i bensintanken til tempoen da jeg merket at det var et eller annet løst i den. Jeg ristet det ut og det falt en liten klump på gulvet. Jeg kikket ikke så nøye på den da, men tok den i øyensyn i dag. Stakkar jævel.. En liten mus hadde forvillet seg opp i tanken, men den kom seg i ikke ut igjen gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3952 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg skulle fikse bulker i bensintanken til tempoen da jeg merket at det var et eller annet løst i den. Jeg ristet det ut og det falt en liten klump på gulvet. Jeg kikket ikke så nøye på den da, men tok den i øyensyn i dag. Stakkar jævel.. En liten mus hadde forvillet seg opp i tanken, men den kom seg i ikke ut igjen gitt.. hihi det der kan jo være hva som helst da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3953 Skrevet Mars 18, 2009 John-Arne har fått seg ny hobby, han har skaffet seg marsvin. Her tar forrige eier farvel før John-Arne overtar... Ikke helt sånn nei Her er Kaia med Viggo på fanget: Og Sebastian med Oscar de la Hoya: Disse nusselige marsvina er av rasen Teddy og har faktisk stamtavle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3954 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Bare hold de unna bensintanker! Jeg likte Viggo best (det blir kanskje litt overfladisk å bestemme seg utelukkende basert på utseende ettersom jeg ikke har truffet noen av dem..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3955 Skrevet Mars 19, 2009 Jeg likte Viggo best Min stemme går til Oscar de la Hoya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3956 Skrevet Mars 19, 2009 Bare hold de unna bensintanker! Jeg likte Viggo best (det blir kanskje litt overfladisk å bestemme seg utelukkende basert på utseende ettersom jeg ikke har truffet noen av dem..) Pene blir de uansett ikke når far går amok med barberhøvelen fordi han er drittlei all pels og hår Både Viggo & Oscar var noen reale sjarmtroll da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3957 Skrevet Mars 21, 2009 I morgen tenkte jeg å oppdater litt fra prosjektet til Jürgen igjen. Her er en reportasje fra Retroclassics i Stuttgart av Jürgen... Hello, time to post something here; at this weekend we have been to Stuttgart, where there is a new convention center at the airport.... some nice things have been on display (remind: all the good car shows over here are happenning wwhen Hakon is not here perfectly rebuilt Gulf 911.... wheels are missing, some norwegian bloke took them away with his transporter rare Seat Coupe... yeah Baby, R5 turbo.... Famous Hander-Mander Kadett; a car with real history, the roof has been replaced a couple of times.... this lovely Type 3 has been driven down from Sweden... lovely R12, i am actually searching one, estate is prefered.... there was also a huge truck display... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3958 Skrevet Mars 21, 2009 one of 4 Passats there... this was sitting outside for more than two decades in a "museum", soon to be restored... hey, it is just metal... the owner (local to me) wants to travel the Route 66 with this... ok, he can take it in his hand luggage but...yeah, a real challenge... my personal highlight; seeing this car again, my father was involved 25 years ago in building these, and it was even better.... i met my old boss (and also my fathers) and we shared some memories from the glorious 80s.... f***, i am getting old... dish... oh yes... beautiful Capri.... fantastic looking Mk.III Fiesta.... very common sight these days... after starting to feel the urge to buy a classic Jag, i avoided seeing any of them (my wife would immediately see my emotions about a huge, thirsty and expensive car, and as a result i had to sleep outside the house). I failed to avoid all ... Alpina.... bad Benz..... hated them, starting to grow on me now...:blush: beautiful Alfetta, i would immedately sell a kidney/testicle etc. for one of those... and look, it has a lifetime free parking ticket in Napoli :laugh: all the rest of the pictures here : http://www.passatclassic.de/rc2009/index.htm hope you enjoy these pics.... the next event is at the end of march, it's the runtothesun-bigbang-BBQ at my house with international guests.... stay tuned.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3959 Skrevet Mars 25, 2009 Det var jaggu på tide med en fiiiiin Einser på toppen av forumet her. Grattis David!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3960 Skrevet Mars 25, 2009 følte det ble mye nye biler, så sendte inn et lite bidrag hyggelig at det fikk plass. glede seg til å kjøre cab igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3961 Skrevet Mars 25, 2009 Fineste headern hittil! Meget pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3962 Skrevet Mars 26, 2009 Pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3963 Skrevet April 1, 2009 Die Aller Vaerste har mistet et medlem i dag. Bonzo ble 13 og et halvt år, døde i natt. Dette er en veldig trist dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3964 Skrevet April 1, 2009 Die Aller Vaerste har mistet et medlem i dag. Bonzo ble 13 og et halvt år, døde i natt. Dette er en veldig trist dag... Uff så leit Håkon. Kondolerer til Die Aller Vaerste og Ted: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3965 Skrevet April 1, 2009 Die Aller Vaerste har mistet et medlem i dag. Bonzo ble 13 og et halvt år, døde i natt. Dette er en veldig trist dag... Uff... : gråter :: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3966 Skrevet April 1, 2009 Flott hund, kondolerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3967 Skrevet April 1, 2009 Huff så trist. Benzo var en utrolig trivelig hund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3968 Skrevet April 1, 2009 Dette var trist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3969 Skrevet April 1, 2009 kondolerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3970 Skrevet April 1, 2009 Die Aller Vaerste har mistet et medlem i dag. Bonzo ble 13 og et halvt år, døde i natt. Dette er en veldig trist dag... http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album40/Bilde_305_Small.jpg Føler med deg, Håkon. Husker hvordan jeg selv tok det når hunden våres døde for noen år siden: gråter : Kondolerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3971 Skrevet April 4, 2009 (endret) Dette har vært en trist uke, og er egentlig glad for at det har vært mye å gjøre. Har prata flere ganger med matfar Ted som eide Bonzo og han tar det naturlig nok også veldig tungt. Skulle ha han i påsken sånn egentlig, så kommer til å savne han. Skal lage en minneside på forumet til DAV iløpet av helga. Jeg var som sagt i Tyskland for noen dager siden der jeg var i møte med FK Automotive blant annet. Jeg hadde jo lagt om til sommerdekk før turen og selvfølgelig så kom det jo 25mm snø dagen jeg skulle kjøre nedover. Så da hadde jeg ikke annet valg en å trille forsiktig avgårde for å bytta til vinterdekk. Etter å ha overnattet i Danmark på tur ned trillet jeg inn på plassen til Jürgen der en annen fra "Retro-Rides" også var ankommet. Andy var fra England og hadde noe jobb hos Mercedes for firmaet han jobbet for. Det ble grilling og mye hyggelig bilprat utover kvelden... Som vanlig så skal jeg jo drasse alt mulig med meg oppover, blant annet hjul... Ble ikke så veldig mange bilder på denne turen da det var mest en ren jobb tur, startet fra FK klokka 1130 på mandagen for så å stoppe 6 timer hos VWHaus i Staufenberg for å laste opp deler. Jeg hadde som mål å nå opp til Danmark for så å overnatte der, men en stopp på autobahn gjorde at jeg valgte å sove i bilen istedet... Endelig hjemme og masse jobb ventet, igår måtte jeg bytte hjul på BMWen da Lenso felga ble solgt. NÅ er det iallefall en tidlig utgave av BMW X3 Idag var det lørdagsåpent hos P&R, Gry hadde bakt gulrotkake... Flere var innom i dag, blant annet Sindre Sjøsten Nilsen og Christer Kvalheim. Hyggelig å hilse på. Denne karen her var også innom, tror han het Bjørnfrid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3972 Skrevet April 5, 2009 Bjørnfrid: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3973 Skrevet April 5, 2009 HAHA:P Han siste liker vist ikke å bli avbildet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3974 Skrevet April 6, 2009 Idag har det kommet opp reoler oppe på hemsen... Endelig får jeg stablet litt i system... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3975 Skrevet April 6, 2009 HEEEEEEEEEEEEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du FJERNA Go'stolen min!!!!!???? Makan: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...