#4001 Skrevet Mai 3, 2009 Niesene mine fikk prøvesitte "ræserbilen" til tante i dag "ÅÅÅÅÅ!!! Den bråkte skikkelig fælt! Så tøff!" - Linn Erle (6) Tidlig krøkes, og jammen er Veslemøy (2,5) klar for bana også med hjelmen på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4002 Skrevet Mai 3, 2009 Oi, er var det mye kjente ting du... Hilsen Håkon her iført Poco Loco dress, skinnslips og 100 kg lettere i 1984... (da var David liten da) ;D Ikke vanskelig å se hvem som var forbildet ditt - og fortsatt er det:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4003 Skrevet Mai 3, 2009 Ikke vanskelig å se hvem som var forbildet ditt - og fortsatt er det:confused: Haha, du az... Bare vent, neste treff skal jeg springe etter deg å synge "Last Chrismas" hele treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4004 Skrevet Mai 3, 2009 Øøøhm, du Håkon? Jeg synes jeg ser det Men.... løpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4005 Skrevet Mai 3, 2009 Haha, du az... Bare vent, neste treff skal jeg springe etter deg å synge "Last Chrismas" hele treffet... Da var den treffsesongen ødelagt for min del. En ting er nok å høre deg synge, men når du skal synge "Last Christmas" attpåtil... Ja, da styrer jeg unna:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4006 Skrevet Mai 4, 2009 Da var den treffsesongen ødelagt for min del. En ting er nok å høre deg synge, men når du skal synge "Last Christmas" attpåtil... Ja, da styrer jeg unna:nana: spesielt hvis du i tillegg skal fly rundt å synge i samme dressen som på bildet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4007 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) spesielt hvis du i tillegg skal fly rundt å synge i samme dressen som på bildet... Du ligner jo litt på Andrew Ridgley som var den andre halvparten av Wham, så du kan jo backe meg opp da... Og du trenger ikke sånn dress, holder med dette vet du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4008 Skrevet Mai 4, 2009 HVA SKJEEEEEER!!!! Fort deg å legg inn noen overfete biler som kan kompansere og nøytralisere disse mentale bildene litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4009 Skrevet Mai 4, 2009 Jøss, der bikka vi 4000 innlegg gitt Litt statistikk: Totalt antall innlegg: 4.001 Brukernavn (FULLT NAVN) Innlegg Håkon Sandberg 802 John-Arne Øverby 771 Endre Dahlen 308 David Nilsen 140 Gry K. Bjørnsdatter 110 Anders Fossheim 70 Joachim Næss 67 Rolf E. Mohn 62 Anne Mette Elvebach 61 Thomas Sandberg 60 Andreas Haugland 59 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4010 Skrevet Mai 4, 2009 Du ligner jo litt på Andrew Ridgley som var den andre halvparten av Wham, så du kan jo backe meg opp da... Og du trenger ikke sånn dress, holder med dette vet du... Greit jeg ligner litt.. spesielt innsmurt i kamelfett,men jeg synger ikke "wake me up before yo gogo"!.... bare for å rette opp litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4011 Skrevet Mai 4, 2009 Du ligner jo litt på Andrew Ridgley som var den andre halvparten av Wham, så du kan jo backe meg opp da... Og du trenger ikke sånn dress, holder med dette vet du... Får vel qoute dette, så det kommer opp en gang til. Hahaha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4012 Skrevet Mai 4, 2009 Huff og huff og huff gutter! Hva tenker dere på? Grøss... Bare for å "pynte på" litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4013 Skrevet Mai 4, 2009 Igår ble jeg utnevnt av Håkon som medlem av DAV, og jeg føler meg beæret:tilber: T-Shorte fikk jeg også Ikveld har vi "bygd" Golf 2 Cab! Bilder kommer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4014 Skrevet Mai 4, 2009 Her er et bilde av en classic (ikke clasy..) Til glede for nye lesere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4015 Skrevet Mai 4, 2009 Igår ble jeg utnevnt av Håkon som medlem av DAV, og jeg føler meg beæret:tilber: T-Shorte fikk jeg også Og det er fullt fortjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4016 Skrevet Mai 4, 2009 Og det er fullt fortjent Takk takk:) Her er Håkons nye superhemmelige prosjekt som vi hintet til igår:p Teaser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4017 Skrevet Mai 5, 2009 Når vi er inne på litt tackye ting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4018 Skrevet Mai 5, 2009 Igår ble jeg utnevnt av Håkon som medlem av DAV, og jeg føler meg beæret:tilber: T-Shorte fikk jeg også Ikveld har vi "bygd" Golf 2 Cab! Bilder kommer: smil : Velkommen skal du være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4019 Skrevet Mai 6, 2009 (endret) VW-entusiastene blir yngre og yngre, her er sønnen til Robert Aspelund innom å kjøper deler... Så var det lokallags-treff på Vaerste, hvor mange Gaylords må til for å skifte en pakninglist på cabben til David? Ca. så mange som dette... Også er Bjørnfrid så snill og tar en runde med polish på Passaten... (vet han står og gnikker nå) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4020 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg og madammen var på valpetur til Sverige i går;) Her er et par bilder av noen søte små: Så nå er det mulig at DAV igjen kansjke kan få et firbeint medlem. Vi kommer til å hente en av de 2 brune i juni;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4021 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg og madammen var på valpetur til Sverige i går;) Her er et par bilder av noen søte små Så nå er det mulig at DAV igjen kansjke kan få et firbeint medlem. Vi kommer til å hente en av de 2 brune i juni;) Åhh jeg har også en DSG! Fantastiske hunder! Hvilken kennel er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4022 Skrevet Mai 11, 2009 (endret) Åhh jeg har også en DSG! Fantastiske hunder! Hvilken kennel er dette? Hopp i Topp´s kennel, Huseby Gård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4023 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg og madammen var på valpetur til Sverige i går;) Her er et par bilder av noen søte små: Så nå er det mulig at DAV igjen kanskje kan få et firbeint medlem. Vi kommer til å hente en av de 2 brune i juni;) Hællan dussen så søte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4024 Skrevet Mai 12, 2009 H-con har bestillt seg ny hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4025 Skrevet Mai 12, 2009 H-con har bestillt seg ny hjelm HAHAHAHAHAHA ubetalelig moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...