#4101 Skrevet Juni 27, 2009 Flott cruisetur vi hadde, Drøbak hadde hmm.. mye å by på Og ikke minst grattis med AC'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4102 Skrevet Juni 28, 2009 og hva kan man bruke når man får stopp langs den nye veien fra Sandvika til Hønefoss? jo en tlf fra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4103 Skrevet Juni 28, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4104 Skrevet Juni 28, 2009 HAHA FET kjærre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4105 Skrevet Juni 30, 2009 (endret) I dag har jeg fått gratis T-skjorte som nesten dekket hele magen, og som takk for det har jeg lovt å reklamere litt for naboen som selger surfebrett og sånn... Her poserer jeg i den fine t-skjorten mens jeg får opplæring i hvordan å håndtere en "rigg"... Uæææææ, og dette gjør folk frivillig... (T-skjorten som dere ser er akkurat litt for liten) Uansett, her stopper drømmen min om å surfe rundt på de sju hav... Kanskje de er laget så små slik at den ikke passer oss litt voksne i tilfelle Bastesen også skulle være på sjøen samtidig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4106 Skrevet Juni 30, 2009 grattis med 2 flotte "nye" tiskudd til din lille samling... sitter nå på hotell i mosjøen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4107 Skrevet Juni 30, 2009 wiiiiiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4108 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) Er bilde av Leader og Håkon fra når de var på bug run i bilsport jeg fikk i posten i dag:) Leader har blitt en meget fin mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4109 Skrevet Juli 2, 2009 Du må legge ut noen bilder av bokji da Håkon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4110 Skrevet Juli 11, 2009 Mye folk innom i dag... Christoffer og broren kom helt i fra Stavanger... Martin og Odd var mer intressert i Renault 4'n som stod der.. Sita kom også innom... Hvorfor det var så mye folk der, jo noen kom for å få en innsetting i universal-ledd. Men de fleste kom pga de fantastiske gode Gilde-pølsene jeg egentlig skulle ha til lunch... Hyggelig med besøk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4111 Skrevet Juli 11, 2009 Takk for en utrolig kul og morsom dag idag, godt med et skikkelig avbrekk fra frustrasjonsskruinga på golfen og ikke minst for en fantstisk innføring i universal-ledd... Artig at så mange tok turen idag.. Kjekt å slå av en prat med kjente fjes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4112 Skrevet Juli 11, 2009 Jaggu, ble folksomt idag:D Håper seriøst du får orden på universal-leddet på Renaulten før du selger den.. Kan bli heavy shit hvis det ryker i ettertid;) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4113 Skrevet Juli 11, 2009 Jaggu, ble folksomt idag:D Håper seriøst du får orden på universal-leddet på Renaulten før du selger den.. Kan bli heavy shit hvis det ryker i ettertid;) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Var på Citroen-en da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4114 Skrevet Juli 11, 2009 Var på Citroen-en da... Det var en tull! Renault har jo såklart ikke universal-ledd, det visste du eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4115 Skrevet Juli 14, 2009 Siemens ST60 vurderes solgt! Kun brukt i 3 dager. 9'er knappen er lett å finne i mørket da den har fastgrodd skjell. "Noe" rengjøring og tørking må man påregne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4116 Skrevet Juli 14, 2009 Litt for dårlig kamera på denne, og så er vel dette en av modellene som sier "vent litt" i displayet hver gang man trykker på en knapp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4117 Skrevet Juli 16, 2009 Det dukker stadig opp klassiske biler i området rundt Vaerste... Hvordan senke en Renault 4... Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4118 Skrevet Juli 17, 2009 Haha, se der ja! Thats more like it! Da er det bare å holde seg godt fast frampå der! Tut og kjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4119 Skrevet Juli 17, 2009 Det dukker stadig opp klassiske biler i området rundt Vaerste... Var det denne som stod i Arendal ? Åkken ær de som ha kjøft dænna ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4120 Skrevet Juli 20, 2009 I serien "biler jeg ikke kan" har jeg idag testet Renault Laguna Sport fra 2005. 220 HK turbomotor og fun bil ä kjöre. Mer om det när jeg kommer hjem. I morgen skal jeg pä museum: Sä dröyer jeg den noen dager til og skal pröve ä fä med meg VW museumet i Wolfsburg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4121 Skrevet Juli 20, 2009 Hadde en jobb for en kompis av John Arne i helga, enjoy! http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=3604 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4122 Skrevet Juli 20, 2009 Har akkurat inspisert (og litt feilsøking) på bilen nå. Du har gjort en kjempejobb Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4123 Skrevet Juli 21, 2009 I serien "biler jeg ikke kan" har jeg idag testet Renault Laguna Sport fra 2005. 220 HK turbomotor og fun bil ä kjöre.Mer om det när jeg kommer hjem. I morgen skal jeg pä museum: Sä dröyer jeg den noen dager til og skal pröve ä fä med meg VW museumet i Wolfsburg. Gled deg til Museumet i Sinsheim Står en Audi 90 IMSA der bla.. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4124 Skrevet Juli 21, 2009 Gled deg til Museumet i Sinsheim Står en Audi 90 IMSA der bla.. :tilber: Yess, det gjorde det sä absolutt... Mye annet fett, feks Vector V8 og masse annet gromt. Kommer full dekning av dette när jeg er kommet hjem. Var ogsä en fin bil som jeg tok bilder av for Aadne, ein slik gammal ein... Ellers sä har jeg värt og besökt min venn Sladdi, sä nä har jeg med et sett one of a kind senter til BBS ringer pä tur opp. Blir ä sette av felgene hos Retro-Rims sä de fär puttet pä passende ringer... Starter nordover i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4125 Skrevet Juli 21, 2009 Spørs om ikke jeg må ta meg en tur bortover neste uke å titte Håkon samt kollekte deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...