#4201 Skrevet September 17, 2009 Nå kommer P&R collection... Endelig får jeg t-skjorter. Vad tycks? Så er jeg på sjekker'n... Rett ved der Ted skrur er det et ballettverksted og mange alenemødre... Dermed... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4202 Skrevet September 17, 2009 Tror skiltene er mer effektive hvis du kommer rullende i ren bil: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4203 Skrevet September 17, 2009 Tror skiltene er mer effektive hvis du kommer rullende i ren bil: rolleyes Du sier noe, tar den i maskinen på Shell i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4204 Skrevet September 17, 2009 jeg skal ha en sånn t-skjorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4205 Skrevet September 17, 2009 jeg skal ha en sånn t-skjorte Kommer stickers også nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4206 Skrevet September 17, 2009 Du sier noe, tar den i maskinen på Shell i morgen... haha! : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4207 Skrevet September 17, 2009 vil også ha t-skjorte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4208 Skrevet September 17, 2009 Hadde vel hjulpet med et tlf.nr sammen med den lappen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4209 Skrevet September 17, 2009 Hadde vel hjulpet med et tlf.nr sammen med den lappen også Stod ved siden av, men måtte rømme inn pga alt for mange tilbud... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4210 Skrevet September 18, 2009 Jeg tar også en sånn t-skjorte og stickers Mr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4211 Skrevet September 18, 2009 Nå kommer P&R collection... Endelig får jeg t-skjorter. Vad tycks? Så er jeg på sjekker'n... Rett ved der Ted skrur er det et ballettverksted og mange alenemødre... *snip* Jeg synes begge ideène var gode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4212 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4213 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... wiiiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4214 Skrevet September 20, 2009 Er oppdatert endel på hjemmesiden vår både fra inn og utland. http://www.dav.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4215 Skrevet September 20, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... OMFG link til mere bilder eller tråd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4216 Skrevet September 20, 2009 ligger på vwvortex under golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4217 Skrevet September 20, 2009 Det så utrolig tøft ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4218 Skrevet September 25, 2009 Tok et par bilder av den forsvunnede Transporter... Håvard Johnsen, god bekjent av John-Arne stakk innom med en svart matt spraybokslakkert Porsche 944 og hunden sin i går... (glemte å ta bilde av pårsjen) Og siden Taipo er nominert til Landslaget i hundefotball er det greit at han har noe å trene med... Her blir det litt ball... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4219 Skrevet September 25, 2009 Vel, nå har vi sett det også... Jetta 1 Variant... Jeg ser din Jetta 1 Variant og Høyner med en luftavkjølt Golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4220 Skrevet September 25, 2009 Det er vel det råeste bygget jeg har sett. Utrolig kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4221 Skrevet September 25, 2009 Det er vel det råeste bygget jeg har sett. Utrolig kult! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1772466#post1772466 Med video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4222 Skrevet September 25, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4223 Skrevet September 25, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4224 Skrevet September 26, 2009 TAIPOOOOOOO ! ! ! ! Hehe. Skal vedde på at han har hatt det morro: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4225 Skrevet September 30, 2009 (endret) Nå er det like før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...