#4276 Skrevet November 1, 2009 Angående det bildet på gata Jon-Arne, så er vel det et selvportrett? Det stemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4277 Skrevet November 2, 2009 Nyydeli "kontor"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4278 Skrevet November 2, 2009 Perfekt!! akkurat sånn jeg ville hatt det bare jeg ville hatt flere glass hyller med flere modellbiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4279 Skrevet November 2, 2009 Håkon er ikke ferdig enda........................... så kommer kanskje noen flere detaljer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4280 Skrevet November 2, 2009 Meget bra ,stikker innom på Onsdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4281 Skrevet November 2, 2009 Håkon er ikke ferdig enda........................... så kommer kanskje noen flere detaljer. Nei, holder på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4282 Skrevet November 5, 2009 John-Arne hva jobber du med hos Nexans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4283 Skrevet November 5, 2009 John-Arne hva jobber du med hos Nexans? Vedlikeholdsjef på Langhusfabrikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4284 Skrevet November 5, 2009 Ok slik å forstå. For lurte bare på om du kanskje var en av dem eg hadde snakket med på Nexans sitt kundeservice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4285 Skrevet November 5, 2009 Var litt kult å finne dette i klasserommet til Kaia: B=Bil=Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4286 Skrevet November 5, 2009 hahah! Nice Golf : learning about them in early age from since 1974 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4287 Skrevet November 16, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4288 Skrevet November 16, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! [ATTACH]135401[/ATTACH] J-A!!! LEXUS!!!!!!!!!!!!!!!111 wtf: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4289 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest! haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4290 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest!haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 Jeg så han sneik seg inn igjen etter at vi dro - Regner med han skulle ha noen diodelamper til fronten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4291 Skrevet November 16, 2009 Hehehe vi vedda på hvem som oppdaga det raskest!haha tyyypisk J-A å putte lexus lamper på golf1 *SJOKKERT!* Hvem vant veddemålet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4292 Skrevet November 16, 2009 Jeg så han sneik seg inn igjen etter at vi dro - Regner med han skulle ha noen diodelamper til fronten også hoho ja vi vet jo at han også er superfan av disse Audi diodefrontlyktene *SJOKKERT!* Hvem vant veddemålet? Det var vel mer at vi snakket om det enn et reelt veddemål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4293 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4294 Skrevet November 17, 2009 hahahhaha noen som virkelig har fått med seg hva som skjer på ny sjappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4295 Skrevet November 17, 2009 LOL! kongevideo:P digger showrommet! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4296 Skrevet November 17, 2009 hahahahahahah fyy fan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4297 Skrevet November 17, 2009 Nice Så ut som om David var litt mer fornøyd med koreografien enn Thomas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4298 Skrevet November 17, 2009 Ser ut som Jon Arne har trent seg greit opp etter de bildene jeg tok på lokallagstreffet for et par uker siden!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4299 Skrevet November 17, 2009 Dårligste koreografien EVER ass!!!! Siste gang jeg stiller for shit`n`dales!!!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4300 Skrevet November 17, 2009 Skal si det var trafikk i sjappa til Håkon i går kveld! [ATTACH]135401[/ATTACH] Jeg må si til mitt forsvar at dette er konstruert og David står med en gønner inni pappesken Må LED/Lexus brenne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...