#4301 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Herregud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4302 Skrevet November 17, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4303 Skrevet November 19, 2009 Ja, har ikke ord for denna tråden. Har sitti her to dager i strekk og blitt glad og lei meg, som om denna tråden var et levende liv med oppturer og nedturer...Forstår enda hvorfor jeg ikke har oppdaget denne før nå. Må bare si at dere lever en drøm gutta^^ Er helt nydelig det dere har gjort, å fått til. Neste tur til Oslo må jeg prøve å komme en tur innom dere:) Dette er garantert den beste tråden jeg har lest Kommer til å følge nøye med her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4304 Skrevet November 19, 2009 WTF ! ! ! http://sendables.jibjab.com/view/wXikkeeBGhkdMOcP Håkon! Har du slanket deg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4305 Skrevet November 21, 2009 Enig med deg Thomas! Koreografien var bare såå 90`talls.. Alle vet jo at det er pole-dancing som er the shizzle nå om dagen! Eneste som er bra med 90 tallsdansen er at man får flotte magemuskler.. Da møtes vi til dansetrening førstkommende tirsdag kl 17.00 som vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4306 Skrevet November 21, 2009 Ut på tur igjen, det liker jeg (ref Nydalen). Skulle hatt ett bilde her fra bilturen (Håkon!) Fullsatt hall, 16 tusen motorhuer: Noen firmaer hadde fått kvantumsrabatt: Jeg og Håkon sikla på BBS'ene til Arne: Greit at Fiestan er liten men å krympe den enda mere... Morsom trio i juryen: Henning i lufta: Kenneth Moen med rosa(!) dekkrøyk Fredric Aasbø er alltid showmann Gamle Grønholm kan kunstene fortsatt Henning på signingsferd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4307 Skrevet November 21, 2009 Noen gamle og nye Fåårder: Min favoritt: Sierra må jo sladdes med: Og såklart T-fården Og GT40'n En meget pen Cortina Mr. Rallycross var den som parkerte styggest: Det råeste på hele showet var denne: Og denne karen Men fy faen for noen vonde stoler....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4308 Skrevet November 22, 2009 (endret) Hm, hadde du sikta litt over den røde hopen hadde du jaggu knipsa meg og! Satt på rad 12 på B-feltet For øvrig syntes ikke jeg stolen var så innmari vond - jeg holdt meg nemlig til bare én Bilder herfra kommer PS: Kenneth Moen hadde fått dekka sine bestøvet av no rosa pulver fra innehaver av bestdekk.no - mr. Andre Dahl. Om det er noe internt der vites ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4309 Skrevet November 22, 2009 Bilder ja, ikke så mange jeg fikk tatt men noen ble det da... Her er vel det bildet du savnet John-Arne? Vi varmet opp på egenhånd med Passaten først... Mye folk... En telelinse hadde vært greit her... Til slutt så havna vi hos Dolly's på Ullevål... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4310 Skrevet November 23, 2009 Hm, hadde du sikta litt over den røde hopen hadde du jaggu knipsa meg og! Satt på rad 12 på B-feltet For øvrig syntes ikke jeg stolen var så innmari vond - jeg holdt meg nemlig til bare én Bilder herfra kommer PS: Kenneth Moen hadde fått dekka sine bestøvet av no rosa pulver fra innehaver av bestdekk.no - mr. Andre Dahl. Om det er noe internt der vites ikke Hehe.. De Røde (ikke rosa) Kuhmoene Kenneth kjørte på kom via oss før de kom til Andre på Bestdekk Svindyre dekk, men Kenneth ville ha litt show.. Gromt!! Hmm.. kjøre slike på Skylinen min til neste år ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4311 Skrevet November 26, 2009 Da er vi @Essen i tyskland.. Reisebrev kommer Håkon med straks tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4312 Skrevet November 26, 2009 Da er vi @Essen i tyskland.. Reisebrev kommer Håkon med straks tenker jeg Sovna jeg... Men uansett... Christer var klar for tur... Jeg også... Tyske veier er sinnsykt kjedelige... Så vi stoppa på en "liten" bilforhandler for å sjekke litt priser... Men etter en stund fikk heldigvis et hint om hvor vi var på tur... Vel så ankom vi omsider hotellet... Holiday In blir vårt hjem frem til søndag, i morgen er vi på messa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4313 Skrevet November 28, 2009 Litt sent nå, men her er en kortversjon fra dagen i dag... En av de første bilene vi stoppet og tittet på var denne R8'n som var helpolert, ja det var en V10... Mye fint å se på i Essen... Mat var det også, med verdens minste gaffel... En plastgaffel str. normal kosta 1.50 euro... koko. Christer fikk masse hjelp til å handle arbeidsbukse... Noen kjente fjes traff vi også på... Gir opp å oppdatere noe mer nå, nettet her på hotellet er så forbanna ustabilt at jeg hiver snart pc'n ut av vinduet her... 12 euro pr. døgn my ass for tilkobling, faens dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4314 Skrevet November 28, 2009 (endret) Vel, da prøver vi igjen så lenge nettet varer... Messas kuleste... Velteburet er kledd i skinn... Stod faktisk en tweizer RAT-Look på H&R sin stand... Bamsefelgene kommer i produksjon igjen... Litt for Quattro fansen... Audi S5... Christer fant drømmebilen sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4315 Skrevet November 28, 2009 Ghostbuster's bilen... Dagens høydepunkt, jeg fikk møte Sabine Schmitz... Kjent for mange fra blant annet Top Gear. Sabine's bil... Jeg prøver å legge inn flere bilder men nå har visst nettet her på hotellet klikket igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4316 Skrevet November 28, 2009 Håkon, nettet er bra på 524 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4317 Skrevet November 29, 2009 fyfaen for en syk topic Fine bilder over her altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4318 Skrevet November 29, 2009 Nå virker nettet her oppe på 618 en stakket stund så her er noen bilder til... Meget strøken cab... Feeet og lav caddy... Og en ryddig einser... Mye fint å se på... Mercedes dragster... John-Arnes drømmesjappe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4319 Skrevet November 29, 2009 John-Arnes drømmesjappe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4320 Skrevet November 30, 2009 Da var hjemturen over og dro rett på jobb : bh : Men orket ikke køen i snøkaoset 2 ganger.. Ble nesten 1300 km i et strekk dette, unntatt ferga vi tok over til danmark. Totaltid, inkl alle stopp, ferge, toll = drøye 14 timer. Tror Håkon går i søvne hjemme nå, så regne med noen timer før vi får ut noen bilder Ble ikke mest handling fra min side i år, men noe ble det Bl.a en slik som er veldig fin å ha: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4321 Skrevet November 30, 2009 Hvor er jeg? Ah, der var den... ZzzZZzzzzzzZZZz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4322 Skrevet November 30, 2009 Hvor er jeg? Ah, der var den... ZzzZZzzzzzzZZZz Sove du nå hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4323 Skrevet Desember 2, 2009 Sove du nå hehe.. Må du få ut de bildene du tok på søndagen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4324 Skrevet Desember 3, 2009 Må du få ut de bildene du tok på søndagen da... Skal få ut noen bilder i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4325 Skrevet Desember 8, 2009 Litt treg å få ut bilder.. men her er noen gobiter fra messa : Kult med forskjellige farger på felga:) Dubaiversjon R8 ;p Genialt luftesystem fra AP Stygghøy Q7, med feil reklame på dekkmerket Litt lakkjobb Noen har 45.000 euro til overs ? hehe.. denne var til salgs.. GROMVOGN!! Nå på tilbud for 280.000... Euro ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...