#4376 Skrevet Januar 21, 2010 Fri sikt, mer igjen på strekket... Bare legge seg ut og kjøre forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4377 Skrevet Januar 21, 2010 Fri sikt, mer igjen på strekket... Bare legge seg ut og kjøre forbi Fleiper du nå? Syklist på meget trafikkert og glatt vei, hva gjør han der... Normale folk sykler ikke på vinteren, eller er jeg helt på jordet nå. Er forresten den første midtvinters-syklisten jeg har sett hittil i år heldigvis... Og ja, veien er saltet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4378 Skrevet Januar 21, 2010 sku spruta sørpe på'n haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4379 Skrevet Januar 21, 2010 No comment... da finnes piggdekk til sykkel også.... men alikavel er det dumt å sykkle på detta føret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4380 Skrevet Januar 21, 2010 da finnes piggdekk til sykkel også.... men alikavel er det dumt å sykkle på detta føret. Tro om sykler må betale piggdekkoblat i Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4381 Skrevet Januar 21, 2010 Normale folk sykler ikke på vinteren, eller er jeg helt på jordet nå. Er forresten den første midtvinters-syklisten jeg har sett hittil i år heldigvis... Det har du helt rett i Håkon, fadern sykler til jobb hver bidige dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4382 Skrevet Januar 21, 2010 Syklist på meget trafikkert og glatt vei, hva gjør han der... Normale folk sykler ikke på vinteren, eller er jeg helt på jordet nå. Er forresten den første midtvinters-syklisten jeg har sett hittil i år heldigvis... Og ja, veien er saltet... Valg av vei er jo klart litt så som så muligens. Men jeg har selv syklet hele året en stund, men ikke i år. Piggdekk fungerte over all forventning iallefall! Og dette med salting av vei -- styrer greit unna den diskusjonen edit: apropos; "importøren" av Leader'n var veldig fornøyd med albumet de fikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4383 Skrevet Januar 21, 2010 Valg av vei er jo klart litt så som så muligens. Men jeg har selv syklet hele året en stund, men ikke i år. Piggdekk fungerte over all forventning iallefall! Og dette med salting av vei -- styrer greit unna den diskusjonen edit: apropos; "importøren" av Leader'n var veldig fornøyd med albumet de fikk. Ja, jeg fikk jo kake så litt må jeg jo gi igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4384 Skrevet Februar 9, 2010 Idag har vi jobba med DGS2 for å få den klar til helga, det står det mer om i DGS2-tråden... Hadde besøk av en kompis som driver og bygger Volvo, var faktisk mye Volvo på vaerste idag. Han pelte av noen lister av Volvo-liket til David som skal sendes på dynga i morgen. Volvoen til Kent: QUOTE] alle vokser vi opp håkon=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4385 Skrevet Mars 16, 2010 Skjer ikke stort her da alle er opptatt med jobb og slikt. Må si jeg ble overrasket da naboen plutselig hadde kjøpt seg ny bil (elns). Disse går sikkert billig om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4386 Skrevet Mars 16, 2010 De går jo ikke så billig, hvis dem går på full gass hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4387 Skrevet Mars 16, 2010 Skjer ikke stort her da alle er opptatt med jobb og slikt. Må si jeg ble overrasket da naboen plutselig hadde kjøpt seg ny bil (elns). Disse går sikkert billig om dagen Har du glemt og detaile konebilen om dagen eller John Arne? Den er jo blitt sort, og ikke grønn lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4388 Skrevet Mars 17, 2010 Har du glemt og detaile konebilen om dagen eller John Arne?Den er jo blitt sort, og ikke grønn lenger? Gikk tom for JIF og skuresvamp for ett par uker siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4389 Skrevet April 22, 2010 På tide å blåse støv av den største tråden her inne vel? Var innom naboen på Låven istad og der har de begynt med mikro-prosjektbiler 8 hesters B&S i en tråbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4390 Skrevet April 22, 2010 Også har vi blitt så heldige og fått topplokkverksted i kjelleren på Låven. Var innom der ene kvelden og siklet på maskinene hans Fant en gammel shaping borti ett hjørne og ett ventiltre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4391 Skrevet April 22, 2010 I tillegg har jeg og Andreas endelig fått cnc-fresen inn på Låven. Dessverre måtte RWD-prosjektet minskes noe i størrelse for å få plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4392 Skrevet April 22, 2010 Fikk melding av Christian i stad om at vaffelrøra til "xDAV" treffet, nå lokalags arrangement er i boks. Så alle er velkommen Søndag på høyskolen i Ås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4393 Skrevet Mai 6, 2010 Da var prosjekt "Don Hcon" ankommet... 1984 MB 280 SEL (forlenga versjon) Sinnsyk bakseteplass... Blått skinn og treverk, yammi... En eiers bil kun gått 130" km, og egentlig i veldig bra stand. Litt reperasjon må man selvfølgelig beregne... Fikk tak i noen billige felger i 8,5 og 10 x 18 så får man sjå om de kan klemmes på... Senk og litt annet dilldall er også bestillt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4394 Skrevet Mai 6, 2010 jasså, var du som hentet de felgene ja hehe, jeg sto som nr 2 på lista:P kan bli en tøff bil det der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4395 Skrevet Mai 6, 2010 Kul slede du har fått deg der Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4396 Skrevet Mai 6, 2010 Her trengs det et grunnkurs i Mercedes før videre bildelinking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4397 Skrevet Mai 7, 2010 Kul slede du har fått deg der Håkon! Er stor forskjell på E klasse W123 og S klasse W126 Ola Denne er vel mer passende mht til felger og karrosseri (minus at det er en SEC og ikke SEL) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4398 Skrevet Mai 18, 2010 Av alle rare ting man har lagd, ligger det å lage talerstol til syttende mai høyt på listen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4399 Skrevet Mai 18, 2010 Av alle rare ting man har lagd, ligger det å lage talerstol til syttende mai høyt på listen... Med blå Tess 3in1: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4400 Skrevet Mai 19, 2010 (endret) Prosjekt "Gratis Henger" Vel, altså... Det ringte ei hyggelig dame i forrige uke og spurte om jeg ville ha en tilhenger gratis om jeg henta den... Og siden jeg ikke sier nei takk til gratis så stakk jeg og David til Moss og henta den... Seeee... Hengeren er fra 72' og jeg har en plan... Stay tuned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...