#4401 Skrevet Mai 19, 2010 Litt senk og et sett med skrudde BBS så blir dette bra det Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4402 Skrevet Mai 19, 2010 Litt senk og et sett med skrudde BBS så blir dette bra det Håkon! Har et par ATS Classic i 7 x 13 liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4403 Skrevet Mai 19, 2010 Gratulerer med "ny" finfin henger, Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4404 Skrevet Mai 26, 2010 Tjenare, alla Monsterdiggare! I går var jeg og Håkon en "liten" svipptur til Sverige...litt over 80 mil totalt. Prosjektet blir å se på Hovedtreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4405 Skrevet Mai 26, 2010 Prosjekt "Gratis Henger" Seeee... Hengeren er fra 72' og jeg har en plan... Og hengeren har plan:D. Elefantastisk (er den ikke elefantgrå) tidsriktig henger, som vil passe Passat Varianten som hånd i hanske. Og uten påløpsbrems, men med lass, blir det slutt på å kjøre med 3990/min til BR;). Man må bare starte sammen med torsdagskolonna for å komme fram til fredag:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4406 Skrevet Mai 27, 2010 Og hengeren har plan:D. Elefantastisk (er den ikke elefantgrå) tidsriktig henger, som vil passe Passat Varianten som hånd i hanske. Og uten påløpsbrems, men med lass, blir det slutt på å kjøre med 3990/min til BR;). Man må bare starte sammen med torsdagskolonna for å komme fram til fredag:p. Passat Varianten ble desverre solgt på søndag... Men vi har inspisert det nye planet og jeg tror det kan bli kult... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4407 Skrevet Mai 28, 2010 (endret) Finner jo tilstadighet bilder jeg ikke har nådd å legge ut enda... Her fra avdelingen - Rent a Retards laptop division. Kunder strømmer til fra hele landet, ja til og med fra Lofoten kommer de ned. Det er vel fordi ikke har bredbånd der oppe enda... Han andre aner jeg ikke hvem er... Er det rart man blir litt sliten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4408 Skrevet Mai 28, 2010 Litt framgang på bimmern også, gasser på plass og bilen starter. Går veldig pent. Meget bra jobb av Gøran som vanlig... Hjula som står på nå satt vi på for å prøve, er beregnet på Golf 1 og 175/50-15 blir litt lite på denne med 7 x 15. Her må det jo være plass til ganske mye mer, 9 x 16 bak og 7,5 x 16 foran feks? Ja, bilen er senka 60mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4409 Skrevet Mai 28, 2010 Ah, broren min hadde en sånn bimmer hvor vi fikk tvangsmontert en 2.8i motor fra 528i med noen små mods. Det gikk noe helt værst(dette var for rundt 13-14år sia, så standardene var ikke så høye som nå), men det var virkelig en artig bil det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4410 Skrevet Mai 29, 2010 Bra bilde jeg tok av deg, H-Con God helg, allihop! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4411 Skrevet Juni 1, 2010 Vi gleder oss vææældig til Våler... Og siden vi har tenkt og kjøre på bane er det viktig og tørrtrene litt... Også stakk JOACHIM VÅÅÅÅÅGEN innom en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4412 Skrevet Juni 2, 2010 Hva skal dere kjøre på bane med i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4413 Skrevet Juni 2, 2010 Hva skal dere kjøre på bane med i år? Bil, enn du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4414 Skrevet Juni 2, 2010 (endret) Bimmer'n er kommet hjem, takk til Gøran for formidabel innsats... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4415 Skrevet Juni 2, 2010 Nydelig har den blitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4416 Skrevet Juni 2, 2010 Bil, enn du da? Skjønte såpass at det var bil da Jeg har for øyeblikket ikke bil Så jeg må gå på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4417 Skrevet Juni 2, 2010 Så flottandes Bayeren har blitt:). Nå må det bare monteres noen tidsriktige flerdelte felger, så blir det topp: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4418 Skrevet Juni 2, 2010 BE er også i boks, så mandag fikk jeg hengeren... Første testtur i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4419 Skrevet Juni 3, 2010 juhu, bra du fikk brukt hengern litt i går. ses i ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4420 Skrevet Juni 3, 2010 Så skikkelig bra ut den hengern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4421 Skrevet Juni 3, 2010 Grattis, H-Con! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4422 Skrevet Juni 3, 2010 Er du baneklar nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4423 Skrevet Juni 3, 2010 Er du baneklar nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4424 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg har med hjelm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4425 Skrevet Juni 3, 2010 Grattis! I wanna race. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...