#4426 Skrevet Juni 6, 2010 Jada, DGS3 fungerte utrolig bra til å bli bygd på bare en uke Her er både Andreas & Håkon i fint sig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4427 Skrevet Juni 6, 2010 Artig å sitte på noen runder! Morsom bil og fandenivoldsk sjåfør = me like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4428 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg skjønner ikke veska di Gry... Når begynner EGENTLIG programmet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4429 Skrevet Juni 16, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4430 Skrevet Juni 16, 2010 For ei veske:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4431 Skrevet Juni 16, 2010 For ei veske:D Og for en type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4432 Skrevet Juni 16, 2010 Sånn går det når man glemmer å betale kringkastingsavgifta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4433 Skrevet Juli 3, 2010 Var en svipptur innom Ski etter den daglige badeturen i dag og syns det var grei lunk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4434 Skrevet Juli 8, 2010 En liten ferierapport fra Risør Er utrolig mange fine klubb-biler her nede. Har idag vært i Den Lille Dyrehage på Brokelandsheia. Anbefales for dyrekjære i alle aldre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4435 Skrevet Juli 15, 2010 Har idag vært i Den Lille Dyrehage på Brokelandsheia. Anbefales for dyrekjære i alle aldre Der tok vi turen innom også. Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4436 Skrevet Juli 16, 2010 Og for en type Der tok du ordene ut av munnen min:P genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4437 Skrevet Juli 18, 2010 Var ute på tokt med H-Con her om dagen. Siden han var opptatt med å spise bolle med brunost samtidig som han hadde begge hendene på rattet ble jeg for et brutalt lite øyeblikk oppgradert til telefonsvarer. "Parts ænd Riiiiitards, væschågo?" "Ja, eh, det gjelder bruktbilkjøp." "T'øyeblikk skal jeg sette deg over til korrekt avdeling. Hadetbraaa" Fortsettelse under... (gikk glipp av det første minuttet da undertegnede hadde store problemer med å koordinere en svært lattermild kropp samtidig med håndtering av glætt iFån). ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4438 Skrevet Juli 18, 2010 hehe, den er nok ikke spesiellt innøvd vil jeg tro Er vel ikke første som vil ha markedspris eller mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4439 Skrevet Juli 18, 2010 Å eg som var sikker på at Håkon var fra Nord Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4440 Skrevet Juli 18, 2010 Å eg som var sikker på at Håkon var fra Nord Norge Det er vel kanskje det som gjør det så moro... at han snakker kav bokmål og svært formelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4441 Skrevet Juli 18, 2010 Det er vel kanskje det som gjør det så moro... at han snakker kav bokmål og svært formelt Hehe ja er ikke vant med det, har snakket med han på tlf et par ganger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4442 Skrevet Juli 19, 2010 Dette ble en veldig dyr badehelg På fredagen fikk vi motorstopp med nevøen min sin Dreiser på vei fra Ingjerstrand som medførte Taxi for 440,- Igår kveld så brukte jeg konebilen å jakte bambi med:o Knust lykt, knekt grill og krølla panser: Var innom P&R og fikk niceprice på nye lamper, Takk til Håkon! Fikk også hjelp av Christian til litt sleggemekk så ihvertfall det ble plass til lykta: Av med driten, takk til Ørjan for demonteringstips. På med det nye: Trenger nytt panser og grill, PM eller pling 90582737 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4443 Skrevet Juli 19, 2010 *flashback* Jaktet også bambi, med golf, samme farge, skade på samme sted.. (men jeg tok vel litt mer fanger og grill i slamme slengen) Mye bajs på høyre side ble det også.. *flashback finito* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4444 Skrevet Juli 19, 2010 Fikk du med deg dyret, da? Er mye godt på Bambi. Spekekjøtt, indrefileter, små rådyrbiffer... mmmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4445 Skrevet Juli 19, 2010 Fikk du med deg dyret, da? Er mye godt på Bambi. Spekekjøtt, indrefileter, små rådyrbiffer... mmmm.. Nei, syns det var ille nok å slå det ihjel. Viltnemda henta det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4446 Skrevet Juli 19, 2010 Ta en motorvask samtidig da John Arne: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4447 Skrevet Juli 19, 2010 Huff, så fælt! Men, 440,- i taxi? Er ikke en tlf til en kjørbar venn mye billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4448 Skrevet Juli 20, 2010 Fikk du med deg dyret, da? Er mye godt på Bambi. Spekekjøtt, indrefileter, små rådyrbiffer... mmmm.. Jeg sa det til han, men han ville jo pokker ikke høre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4449 Skrevet Juli 20, 2010 Huff, så fælt! Men, 440,- i taxi? Er ikke en tlf til en kjørbar venn mye billigere? Jo, han ringte meg og da jeg var på tur ut døra så ringte han og sa han hadde fått start og ikke trengte hjelp... Og da bilen stoppet igjen så turte han ikke ringe igjen... Pingla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4450 Skrevet Juli 21, 2010 Det er jo så populært med How-To's og DIY så i kveld har Håkon og undertegnede laget en for test av Transporter T5 God plass til 4 hjul: Akkurat passe bred: Grei takhøyde: Litt trangt under panseret: Og en fiffig liten detalj for våre lesere i Lofoten Ted sjekker det tekniske: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...