#276 Skrevet Juli 6, 2005 Da kan alle puste lettet ut! De hadde skiltene til lusa fortsatt, og de var veldig pene *puuuuuuuuuuste ut* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juli 6, 2005 det er bra. fin tapet også Haha den er stygg.. Godt jeg skal flytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juli 9, 2005 Jeg var en kjapp tur innom Værste idag for å legge på litt sparkel og grunning på Grågåsa og kunne ikke motstå fristelsen å glymme litt på Lusa..... Dette var bare etter 3 min. med håndpolering! Her er det bare å polere, senke og phete hjul så er bilen klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juli 9, 2005 Sier bare.... DAMN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juli 9, 2005 Kjør litt maskinpolering med lakkrens først så blir den bilen fantastisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juli 10, 2005 Mye som skjer når jeg er borte Det ble jo veldig overraskende bra! Jeg får vel bare fortsette på resten nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juli 10, 2005 Mye rart ja... må si jeg ble noe overrasket over stuket på J-A`s "silverpil". Går for ChromeEdition her ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juli 11, 2005 Godt å se at du har vært innom også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juli 11, 2005 Noen som skal holde på i Værste i morgen? Tenkte å ta meg en fridag og bruke tiden til å kose med bilen.. Og så er det jo alltid hyggelig med litt selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juli 11, 2005 Noen som skal holde på i Værste i morgen? Tenkte å ta meg en fridag og bruke tiden til å kose med bilen.. Og så er det jo alltid hyggelig med litt selskap Du kan sikkert rekvirere Håkon til å ligge på sofaen mens du jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juli 11, 2005 He he.. Jeg er jo bare en "hang around" på Værste, men det er nå en gang så mye trivelige folk der, enten de ligger på sofaen eller andre steder! Kan hende det ordner seg med verkstedplass for meg også i løpet av et par dager nå.. Vi får se.. Hadde vært digg å få fikset gjennomstrømningen av kjøleveske slik at jeg kunne kjørt til evt. ny lokæisjen. Får se i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juli 11, 2005 Godt å se at du har vært innom også Japp, endelig ser ut til at ting roer seg litt. Var nede og mekka litt "Mitsu"... flytta lamper og skilt. Nå mangler jeg bare ei lampe til for å fylle "hullet" foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juli 11, 2005 Idag fikk jeg ett nytt syn på ting....kanskje Ævdi er fine biler også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juli 11, 2005 Også var Endre innom med de nye oblatene til Lusa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juli 11, 2005 Også var Endre innom med de nye oblatene til Lusa Og hvorfor står DE skiltene på DEN bilen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juli 11, 2005 Snart en ledig plass på "værste"... Så snart "Michèle" er solgt, kommer jeg til å gi meg for godt... Trekker meg fra alle verv i klubben og vil forsvinne totalt... Er ikke noe galt med klubben, men ting har gått litt for langt på den personlige fronten og det vil jeg ikke utdype her... En kjempegjeng på "værste" som jeg nok kommer til å savne... Takk for meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juli 12, 2005 Takk for meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juli 12, 2005 Takk for meg... ??????????????????????????????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juli 12, 2005 Takk for meg... WTF???????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juli 12, 2005 Ehh, Håkon da, du må vel ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juli 13, 2005 Håper dette bare er en spøk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juli 13, 2005 Dette er ingen spøk, men synes jeg skylder en del folk en forklaring på hvorfor dette kommer fram... Her er en artikkel som er ganske lik hvordan jeg har det om dagen, jeg ber ikke om sympati eller noe, men om noen ønsker å slenge en spydig kommentar så får det heller stå til. http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=73149639935822&Avis=AP&Dato=20031007&Kategori=LOKAL8&Lopenr=110070104&Ref=AR Jeg skylder alt for mange her en forklaring, og jeg velger å gjøre dette på denne måten. Jeg er helt enkelt veldig lei av det meste om dagen. GT'n er det eneste som jeg virkelig føler er mitt, og nå ligger den til salgs. Så kan dere kanskje tenke dere konsekvensene når den er solgt, og pengene er borte igjen. Med Hilsen Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Juli 13, 2005 Håper du kommer deg igjennom dette Håkon. Vi på Vestlandet støtter deg. Vi trenger flinke og morsomme folk som deg i klubben så dette klarer du og komme deg igjennom. Det finnes hjelp mot sånt. Respekt til deg som legger ut dette! det er nok sikkert ikke lett. Vennlig hilsen TThomaz og alle andre i Bergen lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Juli 13, 2005 Har vært innom det der selv Håkon, ingen glede akkurat nei, tror det var summer en del under det verste, men vet hvordan tankene jobber hos deg da:( klarte det selv jeg, uten hjelp, det er ikke lett, men det klarer du og, om du VIRKELIG vil... Lykke til, kan jo "joine" oss videre vel? Ikke luke bort det artige her i livet vet du... Synes du er kul jeg, alltid hyggelig å trerffe deg, håper å se deg videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Juli 13, 2005 Utrolig tøft av deg å stå frem Håkon! Jeg tar virkelig av meg hatten! Uansett såønsker jeg deg lykke til, og jeg er sikker på at du kommer sterkt tilbake etter at du har kommet deg gjennom dette! For det gjør du garantert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...