#4526 Skrevet Oktober 26, 2010 Undertegnede ble snikfilmet i helgen når vi spilte i Biliacupen: Måtte passe på å trene litt Karate med Jr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4527 Skrevet Oktober 26, 2010 Hehehe! Du er treg med å parere synes jeg, og dessuten kanskje litt feig når du bruker vekta di til å legge junior i bakken Artig klipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4528 Skrevet Oktober 27, 2010 Hehehe! Du er treg med å parere synes jeg, og dessuten kanskje litt feig når du bruker vekta di til å legge junior i bakken Artig klipp My eyes where frozen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4529 Skrevet Oktober 27, 2010 Kult klipp!! På 0.56, var jeg sikker på at dommeren hadde sett deg, og skulle gi deg kort for fellingen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4530 Skrevet Januar 31, 2011 Host hark, her skjer det ikke stort om dagen. Håkon er opptatt med butikken og jeg har installert en ny produksjonslinje på Nexans den siste måneden. Vi kjøpte inn en cnc-fres på jobben for 2 måneder siden men jeg har ikke hatt tid til å installere den ennå. Har ikke drevet mye med bil i det siste heller men har hatt noen økter med diverse custom for andre. Her er ihverfall en liten teaser på noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4531 Skrevet Januar 31, 2011 Ajajajajaj, Fresær'n Øverby jo!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4532 Skrevet Januar 31, 2011 Host hark, her skjer det ikke stort om dagen.Håkon er opptatt med butikken og jeg har installert en ny produksjonslinje på Nexans den siste måneden. Vi kjøpte inn en cnc-fres på jobben for 2 måneder siden men jeg har ikke hatt tid til å installere den ennå. Har ikke drevet mye med bil i det siste heller men har hatt noen økter med diverse custom for andre. Her er ihverfall en liten teaser på noe... Jobber du på nexans elleR? Jobba der i hele sommer, drev bare med rullesett og det pisset der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4533 Skrevet Januar 31, 2011 Jobber du på nexans elleR? Jobba der i hele sommer, drev bare med rullesett og det pisset der Jobber på Nexans avd. Langhus. Halden fabrikken er noe helt annet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4534 Skrevet Januar 31, 2011 Jobber på Nexans avd. Langhus.Halden fabrikken er noe helt annet... Aha.. så bare det bildet du la ut av bygninga:) Fett å være på toppen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4535 Skrevet Januar 31, 2011 Hæærlig, kan du fikse noe slikt til meg? 10mm i ene enden og 16mm i andre? Skal bruke den på åndeslangen fra motoren over på mindre slange til catch-tanken. Kan være i plast eller alu... (har brukt kvelder på bukta, men finner ingen som selger dette..) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/8mm-10mm-Aluminum-Hose-Joiner-Reducer-Adapter-Vacuum-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem483e08d17cQQitemZ310278410620QQptZRaceQ5fCarQ5fParts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4536 Skrevet Mars 17, 2011 nå har jeg lest igjennom alle 91 sidene. jeg brukte 3 dager =) har lest Masse morsomt, ser ut som dere har det meget morsomt sammen også.. flott gjeng dere har =) hilsen Alex =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4537 Skrevet Mars 21, 2011 En vanlig dag på jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4538 Skrevet Mars 21, 2011 Selger du sjeggete rare menn også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4539 Skrevet Mars 21, 2011 Selger du sjeggete rare menn også? er vel de nye bobbing-head figurene som har ankommet?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4540 Skrevet Mars 21, 2011 Hm. Er det mulig å få en slik figur som dashboard-dokke med vinglehue? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4541 Skrevet Mars 21, 2011 Hmmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4542 Skrevet April 13, 2011 Jobber på Nexans avd. Langhus.Halden fabrikken er noe helt annet... Må dere snart bli klare med den nye linja, har jo bestilt kabel av dere, men dere er jo så treeeeeeeeege:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4543 Skrevet April 13, 2011 Må dere snart bli klare med den nye linja, har jo bestilt kabel av dere, men dere er jo så treeeeeeeeege:) N-line produserer nesten for fullt den. Hvilken grossist jobber du for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4544 Skrevet April 13, 2011 Men du John Arne. De bremsene som samler støv på kontoret ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4545 Skrevet Mai 8, 2011 Min lille firbeinte venn fikk gleden av å bruke sine instinkter her om dagen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4546 Skrevet Mai 8, 2011 N-line produserer nesten for fullt den.Hvilken grossist jobber du for? Jeg jobber for Nexans selv men skal ha det privat og det begynner å HASTE;o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4547 Skrevet Juni 5, 2011 Ja, da var nok ett Hovedtreff over. Som vanlig veldig hyggelige klubbkolleger, vi fikk kjørt passe masse, og Håkon fikk pokkis på både Lupo'n og Coupen. Tok bare 6 bilder Har noe film og bilder på banebilkameraet som dukker plutselig opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4548 Skrevet August 15, 2011 Har stått en stund disse nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4549 Skrevet August 15, 2011 Har stått en stund disse nå... Hva er det som står der ? Passaten og...... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4550 Skrevet August 15, 2011 Hva er det som står der ? Passaten og...... ? Polo'n og Fiesta'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...