#4551 Skrevet August 16, 2011 I hel**te, er jo ikke så lenge siden vi var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4552 Skrevet August 16, 2011 I hel**te, er jo ikke så lenge siden vi var der Tida går fortere og fortere når en begynner å dra på årene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4553 Skrevet August 29, 2011 Da har jeg endelig kjøpt min første Audi (eller rettere sagt min samboer). Hun trua med å kjøpe Toyota så da måtte jeg engasjere meg litt 2002 A6 1,8T quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4554 Skrevet September 4, 2011 Her skal det være strøkent, så da ble det en tur i lakkboksen i helga. Fant rust nederst på dørene når jeg tok av listene så det ble malt der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4555 Skrevet September 4, 2011 Looking good;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...