#451 Skrevet August 15, 2005 Tror jeg hadde røska av hele forstillinga med motor før den jævla skiva hadde kommet av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet August 16, 2005 Tror jeg hadde røska av hele forstillinga med motor før den jævla skiva hadde kommet av Det satt FORDferdelig godt fast? eller ser det bare slik ut på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet August 16, 2005 Såpass ja.. He he.. Det tror jeg at jeg skal gjøre neste gang jeg bytter skiver også Den nøkkelen min er jo helt konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet August 16, 2005 Håper ikke dette er en i klubben, for makan az... Lurer på detta ikke er en herfra jeg gitt Sikkert noen andre som leser det her herfra, som er mer sikre enn meg regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet August 16, 2005 Lurer på detta ikke er en herfra jeg gitt Sikkert noen andre som leser det her herfra, som er mer sikre enn meg regner jeg med.. Er vel bilen til Jon Anders dette vel ja, og Steffen som sitter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet August 16, 2005 Det satt FORDferdelig godt fast? eller ser det bare slik ut på bildet? MOHAHAAAAHHHHAA (sinnsyk latter) Skivene måtte gi opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet August 16, 2005 Ellers så var det min tur til å ta trappevaska(!) idag da jeg kom over det beistet her. Jeg og Håkon driver jo å misjonerer litt Sverre M. Fjeldstad så....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet August 16, 2005 Som sagt har jeg og Dr. Øverby (I blå frakk) vært på instituttet for gummifrosker på Langhus i dag og jobba med den Fiestaen, og nå er den eu-ok. Var en tur på huggern'n tidligere i dag, og der fant jeg denne polske Golfen. Ganske gjennomført egentlig selv om smaken kan diskuteres... Men dette har ikke jeg sett før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet August 16, 2005 bakfra så ser bilen mer ut som er volvo 360 enn en golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet August 17, 2005 Var en tur på huggern'n tidligere i dag, og der fant jeg denne polske Golfen. Ganske gjennomført egentlig selv om smaken kan diskuteres... Men dette har ikke jeg sett før... stakkars golf at det går ann å voldta en bil så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet August 17, 2005 Om noen vil ha en sånn spoiler som det er øverst der, så har jeg en, bare uten bremselys. Men ikke si det til noen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet August 17, 2005 Men ikke si det til noen! Du har jo nettopp sagt det til alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet August 17, 2005 Poenget var bare at jeg ikke er så veldig stolt over å ha en sånn liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet August 17, 2005 Ellers så var det min tur til å ta trappevaska(!) idag da jeg kom over det beistet her.Jeg og Håkon driver jo å misjonerer litt Sverre M. Fjeldstad så....... jeg oppdaget det samme på soverommet mitt endag. Jeg filmet den med mobilen, og så kræsjet edderkopp og mobil, og mobilen falt i gulvet. Så ble alt svart og alt som hørtes var min onde latter. Litt av et filmklipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet August 17, 2005 Jeg filmet den med mobilen, og så kræsjet edderkopp og mobil, og mobilen falt i gulvet. var vel ikke litt skvetten/skremt vel? store spidere tas helst med god gammal Aftenposten og en halv dassrull med papir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet August 17, 2005 Tilbake på Værste... Da vi kom på tilbake til "værste" tok Endre imot oss med såre knoker... Ny nøkkel som han stolt viste fram... Oppdrag bytte skiver... Disse var festa med SIKA bakom... Så vi ga faen... på mercedes må man banke på fire punkter for å få den av, er muligens samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet August 17, 2005 på mercedes må man banke på fire punkter for å få den av, er muligens samme her Les lenger opp i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet August 18, 2005 Idag har jeg og Lars vært på den store huggerirunden i Østfold... Jeg lærte meg hvorfor stedsnavn blir til blant annet... Vi dro fra "Værste" klokka 0800 i morges og vi var innom 4 huggere i løpet av dagen, vi fant endel snacks som Lars har mer detaljer om... Jeg fant ut at Lara Croft er født og oppvokst på en bondegård i nærheten av Råde... Hun er nemlig fra Tomb og var som liten veldig flink til å ri på hester... Derfor har hun fått tilnavnet "Tomb Rider".... Og ikke nok med den, jeg fant ut at på 1800 tallet var Askim en koloni under Marokko, derfor heter stedet Askim, eller Ashim som det het på den tiden... Hva jeg ikke vet... Her er et bilde til John Arne som jeg vet han kommer til å sette pris på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet August 18, 2005 Mens vi kjørte fra Røsnes i Halden (Lars fikk kjøre Toyota, og var veldig stolt) slo plutselig gammelaudiradaren inn og jeg skimtet en typ 82 facelift i høyre øyekrok... Vi stoppa og tok en prat med karen som drev og jobba med den for et medlem i klubben?? Det stod VACN klistremerker på den i hvertfall, det ble en lang prat og enda en kontakt er knyttet... Her er noen bilder av bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet August 18, 2005 Også er det en ting til... Men det må dere ikke si det til Kjell Arne... Jeg fikk tilbud om en VW K70 som var gått 65 000 km og som er parkert i en låve i Østfold, og den skal jeg dra å titte på i neste uke... Hyyyyyyyyssjjjjj... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet August 19, 2005 Vi fikk med oss mye fint fra høgger-runden ja. Resultatet ble: -To helt nye bakfangere med kromlist til Jetta 1 -Strøken hattehylle og matte til bagasjerom Jetta 1 -Flere kromdørhåndtak med riktig mekanisme -Stilig Votex-ratt -Div interiørbiter til Golf 1 (så blir John-Arne glad) -Heeeelt strøkne speil til Golf 1 -Grillist til Golf 1 Og diverse annet småtteri. En meget bra dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet August 19, 2005 Vi fant også disse meget kule felgene. Synd det bare var to stykker. Kom også over en meeeeget lav passat. Er det luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet August 19, 2005 Vi fant også disse meget kule felgene. Synd det bare var to stykker. Kjøpte du med de?....kan jo komplettere senere *ebay* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet August 19, 2005 Har akkurat hatt besøk av Håkon som demonstrerte sin nye, fine, lille mobiltaske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet August 20, 2005 Hva jeg gjør oppe nå? Faen dundre jeg hater å bo i kjellerleilighet når det nærmer seg høst, hater edderkopper... Skvatt som faen når jeg titta på veggen å så denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...