#751 Skrevet Desember 9, 2005 Hva brukte du til å vaske den lille j***len med? Har en dunge deler jeg skulle ha vasket.. Hvis du klikker her så ser du formelen jeg har brukt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Desember 9, 2005 Hvis du klikker her så ser du formelen jeg har brukt....Jeg testa VAGelius BORTevekkius RUSTius på min, men det funka ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Desember 9, 2005 åja, den ja.. Den formelen der er en liten godbit! Skal ta med meg tryllestaven på værste i morgen og prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Desember 9, 2005 åja, den ja.. Den formelen der er en liten godbit! Skal ta med meg tryllestaven på værste i morgen og prøve! Ånei, ikke tryllestaven.. Trodde du vifta nok på den ved julebordet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Desember 9, 2005 He he.. det er feststaven du snakker om Håkon! Den tar jeg bare frem i riktig godt lag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Desember 9, 2005 Har hatt testkjøring av elektrokjelen i fyrrommet da jeg kom over dette gamle bildet her. Kanskje det er broren til Freddy Kruger elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Desember 9, 2005 Den kledde du bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Desember 9, 2005 Heihei! Flott dette Værste' Virker som om dere har et utrolig bra miljø også, viktig! Fulgt med på denne tråden en god stund nå som "ikke-medlem" og endelig får jeg svart også! Mange flotte prosjekter - fortsett sånn, lærer mye av å lese her gitt:) Takk for godt lesestoff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Desember 9, 2005 Det var meninga at jeg skulle frese over toppen min idag men.. tja:o Jomfru "knekken" min da. Syns jeg klarte den bra som læregutt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Desember 11, 2005 I dag har til og med jeg vært og skrudd i værste Ja, helt sant!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Desember 12, 2005 Det var flere folk som (mer eller mindre) skrudde bil i går! Her er tre av dem som tar seg en liten pust i bakken etter en lang diskusjon om "gult er kult" og stemmer det at "hest er best"? Og en liten konkuranse: Finn en feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Desember 12, 2005 Og en liten konkuranse: Finn en feil! Vw merke på Audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Desember 12, 2005 He he.. Kanskje litt i letteste laget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Desember 12, 2005 Det var flere folk som (mer eller mindre) skrudde bil i går! Her er tre av dem som tar seg en liten pust i bakken etter en lang diskusjon om "gult er kult" og stemmer det at "hest er best"? Jeg kan bevise at jeg tok en velfortjent hvil etter å ha bytta radiator, tatt service og montert spiller inn i en Golf... Ja d kan jeg... :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Desember 13, 2005 Ja ikveld ble det JuleVærste etter lokallagstreffet. Endre varmet opp med litt einserbrygg så var det bare å skride til verket:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Desember 13, 2005 :tilber: Og her er mesterverket: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Desember 14, 2005 Legg merke til det nøye planlagte siget i overkant som til forveksling kan ligne på snø (hvis en legger godviljen til!). Jingelbells, jingelbells... osv. P.S Synes de hjertene ble fine Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Desember 14, 2005 ADVARSEL!! Sterke bilder Jeg fikk tlf. av naboen at jeg måtte flytte bilen rundt kl 13.00 idag. Her er hva som møtte meg nå jeg skulle låse meg inn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Desember 14, 2005 Hva har skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Desember 14, 2005 Hva i h****te har skjdd her..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Desember 14, 2005 Jeg er helt uskyldig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Desember 14, 2005 En KR på taket?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Desember 14, 2005 Noen J***A drittunger har velta den... 4stk. tydelige håndmerker + ett par skomerker på siden taler sitt tydelige språk. Ble ikke altfor mye store skader men rundbulka så det holder....jævla surt: mad : Her er etter snuing...omtrent der den sto før velten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Desember 14, 2005 å fy f*** så surt !! Ta å finn drittungene og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Desember 14, 2005 Så jævla surt, håper du finner de som har gjort detta as, Ergelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...