#801 Skrevet Desember 17, 2005 Måtte bare jeg vet du John-Arne! Ble litt cool da.... Veldig enig med plasseringa på "die aller vaerste"-logoen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Desember 17, 2005 Måtte bare jeg vet du John-Arne! Ble litt cool da.... Dette kan jo faktisk gå an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Desember 18, 2005 Idag ble det ei lita økt på Caddy from Hell.... Først litt gæssing og slædding for å avdekke eventuelle feil. Da det ble litt pes og dra MIG'en ned til vaskehallen hvor bukken er så brukte jeg en truck som løfteutstyr.....og den velta ikke: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Desember 18, 2005 Idag ble det ei lita økt på Caddy from Hell.... Først litt gæssing og slædding for å avdekke eventuelle feil. Da det ble litt pes og dra MIG'en ned til vaskehallen hvor bukken er så brukte jeg en truck som løfteutstyr.....og den velta ikke: rolleyes Har du begynnt å sveise på caddy'n allrede? Her jobbes det skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Desember 18, 2005 Mens jeg sveisa eksos, sjekka Håkon hvor lav GTI leppa kunne sitte.... og ble sittende fast..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Desember 18, 2005 For at dere PS guruer skal få noe bedre å sette musa(!) i legger jeg ut STORT bilde..... Da fikk jeg lært litt HTML idag også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Desember 19, 2005 Har laga en liten photostory på åssn dette første året har vært på "Vaerste" Her er den: http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vaerste2005.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Desember 19, 2005 Har laga en liten photostory på åssn dette første året har vært på "Vaerste" Her er den: http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vaerste2005.wmv En riktig så trivelig "video" La meg være den første til å ønske alle gutta i "Die aller vaerste" en riktig god jul tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet Desember 19, 2005 Jeg stemmer for Per-Eriks forslag! Meget bra! Fin film Håkon! GOD JUL til alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet Desember 19, 2005 Da har vi fått litt større hjul på Caddyen, Polohjula ble litt små kan man si. 175/50-13 nå på alu.felg høres bedre ut. I tillegg har jeg fått to HVITE framskjermer til den... Her er mine bilder fra i går... Innvendig bilde... Her prøvde John Arne å velte caddyen... John Arne tester Toyota... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet Desember 19, 2005 Oiiiiiiiii... Fant rust på gulvet, syntes det var litt trekkfullt på tærne.. Sendte umiddelbart sms til øverby cøstom og fikk til svar "Hørt om mig?" Og det er det klart at jeg har hørt om, så på onsdag etterpå blir rusten ordna med en mig, litt spent åssn det går til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet Desember 19, 2005 Har laga en liten photostory på åssn dette første året har vært på "Vaerste" Her er den: http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vaerste2005.wmv Ønsker dere alle i "der aller værste" God Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet Desember 19, 2005 hadde gjort seg med en resize av de to gigantiske bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet Desember 19, 2005 hadde gjort seg med en resize av de to gigantiske bildene Er så stor for at PS-guruene skal ha ett greit grunnlag..... Men skal se hva jeg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet Desember 19, 2005 kunne jo lagt en link til de store bildene, slik at de vises som en link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet Desember 19, 2005 kunne jo lagt en link til de store bildene, slik at de vises som en link Jeg liker å ha bilder i trådene jeg leser og på mine innlegg...har modda det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet Desember 19, 2005 Jeg liker å ha bilder i trådene jeg leser og på mine innlegg...har modda det nå ble jo fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet Desember 20, 2005 Hvor ble det av julebordet vårt? Er det avlyst for godt eller? Da har jeg tatt meg fri fredag og neste tirsdag for å ha litt juleVærste tid! Blir det noe aktivitet på dere andre i disse juletider? Rødvin er et must i julen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet Desember 22, 2005 Vi ankommer Drøbak City, og folk stimler seg rundt Vaerste-caddyen for å sjekke hvilken monster av en motor som er montert i den og noen lurer på om den er bakhjuls-dreven... Men hallo... Dere ser feil vei bilen står bak dere... :rolleye: :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet Desember 23, 2005 Da vil jeg ønske alle som har fulgt oss på Værste siste året i medgang og motgang En riktig God Jul og ett fortreffelig Godt Nyttår! Må 2006 bli MYE bedre! Med Vennlig Einser Hilsen John-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet Desember 24, 2005 Takk for et flott år! God jul og godt nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet Desember 24, 2005 god jul og godt nyttår amigos! takk for et flott vag år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet Desember 24, 2005 God Jul og Godt nytt år, gutta (Og Nina Marie ) !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet Desember 24, 2005 Ønsker alle som har vært innom Vaerste og Vaerste-tråden en god (h)jul og et godt nytt-år. Takk for all support dette året, vi kommer garantert med mer "faenskap" neste år... Hilsen Håkon og "Michèle"... Her er årskalvakaden for de som ikke har fått den med seg: [http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/vaerste2005.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet Desember 24, 2005 Go jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...