#1026 Skrevet Januar 31, 2006 hey... har ikke vært mye aktiv på lokallagsmøtene i det siste.. men bare lusrte på om motor'n min står borte hos dere enda?? hehe.. ikke like lett å følge med når man ikke er helt med... håper inelig at den gjør det, for nå har jeg fått meg ledningsnett! Espen Hadde håpet du hadde glemt hele motoren da den hadda passa fint i prosjekt LEGO Neida...den står å støver ned i ett hjørne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet Februar 1, 2006 Da ble gewinden montert på cabèn. kan vel si at jamex 30, 30 ikke er helt det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet Februar 3, 2006 Men hvor er bildene av resultatet Wegar? I går hadde vi besøk av Joachim på værste. Han gav Lars en hånd med en reperasjon av spylerdysen : Og resultatet? Virker som Lars er fornøyd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet Februar 5, 2006 Var på familietur hos opphavet i dag og knipsa litt bilder fra verkstedet til fader'n. Slenger også med ett bilde av Pøkken jeg kjørte siste gangen jeg mista lappen (1993)..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet Februar 5, 2006 der var det mye jeg hadde lyst på,,, samlemani er en fin greie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet Februar 6, 2006 Nina Marie, hva har du gitt for felga på Gorgeous? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet Februar 6, 2006 Nina Marie, hva har du gitt for felga på Gorgeous? PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet Februar 6, 2006 Ett trist syn møtte meg når jeg kom på Værste...etter å ha spadd frem Caddy'n hjemme. Alle gobilene var nesten borte i snøen Etter litt måking skulle jeg kjøre inn einseren min, men med ett sommerhjul gikk det veldig dårlig Da ble det jobbing på Prosjekt LEGO istedet (eller var det DUPLO?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet Februar 7, 2006 Hehe.. Hvis formen er slik som det ser ut på bildet er det vel best å holde seg til duplo: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet Februar 9, 2006 dere er heldige som har så lite snø dere da hvertfall: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet Februar 9, 2006 Lite snø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet Februar 9, 2006 dere er heldige som har så lite snø dere da hvertfall: bh : Her oppe er det første dagen på hvertfall 4 uker at det er sladdeføre...Snø er tabu her på Sunnmøre virker det som... : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet Februar 9, 2006 dere er heldige som har så lite snø dere da hvertfall: bh : Synes det er mye snø nå jeg....+ at det har kommet 20cm til etter de bildene ble tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg var på værste i går.. Det var et trist syn å se bilene våre nedsnødd. Vurderte å måke frem automaten, men det ble med tanken: rolleyes Synes jeg så en heller sliten rocco der også.. Har Arild parkert for vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg var på værste i går.. Det var et trist syn å se bilene våre nedsnødd. Vurderte å måke frem automaten, men det ble med tanken: rolleyes Synes jeg så en heller sliten rocco der også.. Har Arild parkert for vinteren? Den står der i påvente av å bli flytta til Die Halle på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet Februar 10, 2006 Skal se om jeg ikke få redusert det triste synet av nedsnødde parkeret biler på søndag jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet Februar 10, 2006 Var en tur i hagen å så om lsèn fortsatt sto der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet Februar 10, 2006 Rapport fra Vaerste, har jo vært folk der i hele dag... Dere har sikkert gjort noe faenskap... Lenge siden det har vært en oppdatering her nå. Har du snødd inne eller? *venter i spenning* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet Februar 12, 2006 Idag ble Det Gode Selskab hentet fra Værste. Først mye måking......Stian og Joachim tok bare finpussen rundt bilen etter at jeg hadde svettet og sliti ei god stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet Februar 12, 2006 Rart med disse vestkantgutta.....har med bilhenger, men insisterte på å taue: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet Februar 12, 2006 Hva er planene for den gule egentlig ? Hva skjer med den ? Virker som en bra gjeng på ett bra verste' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet Februar 12, 2006 Hva er planene for den gule egentlig ? Hva skjer med den ? Det må du spørre Joachim og Stian om...... Vi må kvitte oss med flest mulig biler, da bonden ikke ønsker å ha så mange stående utenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Februar 12, 2006 Det må du spørre Joachim og Stian om...... Vi må kvitte oss med flest mulig biler, da bonden ikke ønsker å ha så mange stående utenfor. EHM... unnskyld men jeg la fort merke til at det mangler ett bilde her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Februar 12, 2006 EHM... unnskyld men jeg la fort merke til at det mangler ett bilde her.. *kremt* kameraet til Joachim inneholder panserpikene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Februar 12, 2006 Jepp, idag ble DGS henta av undertegnede. Vestkantgutta? Bare fordi vi har pels på hetta til jakka og låner oss nye biler ? Jaja.. Mens Stian, Joahn Arne og jeg surra litt rundt med å få bilen på hengeren, så kom det en audi brølende inn på plassen.... Ut spretter RA og Rudi... Og hva er det første RA vil? Joda, bli tatt bilde av Her er et bilde av turen hjem Hva er planene for den gule egentlig ? Hva skjer med den ? Virker som en bra gjeng på ett bra verste' Den gule skal tjenestegjøre som delebil for einserprosjektet mitt. Motor og understell skal tas av før kompisen min Stian overtar skallet og skal lage banebil V8'er og bakhjulstrekk har vært nevnt, men ingenting er endelig enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...