#1076 Skrevet Februar 23, 2006 Blir det noe mekking i kveld eller. Det blir sikkert jobbing på div. einsere ikveld også.....Bare å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet Februar 23, 2006 Her er Ævdi-Arne i rollen som kongen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet Februar 23, 2006 Lite å gjøre på "jobben" idag Endre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet Februar 23, 2006 Har alltids tid til å poste noen bilder! I hvartfall av Ævdi-Arne:p Men nå skal jeg gi meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet Februar 23, 2006 Er nytt medlem av VACN. Bor i Vestby og skulle dermed høre til Follo lokallag, men det står at jeg hører til i Østfold... Håper jeg kan "joine" dere Follo gutta alikevel. Føler meg liksom litt "nærmere" dere Er værste åpent for alle klubb medlemer??? Hvis det er det, når kan man svippe innom og hvor i huleste er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet Februar 23, 2006 Er nytt medlem av VACN. Bor i Vestby og skulle dermed høre til Follo lokallag, men det står at jeg hører til i Østfold... Håper jeg kan "joine" dere Follo gutta alikevel. Føler meg liksom litt "nærmere" dere Er værste åpent for alle klubb medlemer??? Hvis det er det, når kan man svippe innom og hvor i huleste er det Du hører til Follo og er velkommen på lokallagstreff annenhver tirsdag på McD i Vestby. Alle er velkomne på Værste men det er ikke folk der hele tiden. Du kan bli med dit etter neste treff som er tirsdag 7 mars. kl 20.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet Februar 23, 2006 Du hører til Follo og er velkommen på lokallagstreff annenhver tirsdag på McD i Vestby. Alle er velkomne på Værste men det er ikke folk der hele tiden. Du kan bli med dit etter neste treff som er tirsdag 7 mars. kl 20.00 Hvis dere har treff i Vestby, så er jeg glad for å "få være med" i Follo lokallaget Da har jeg jo hele 5 min. reisevei Da sees vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet Februar 25, 2006 Klart du er velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet Februar 28, 2006 Tjollahopp tjolahei! Etter mange lange år uten vinterferie klarte jeg endelig å ta meg litt fri og komme meg utenlands! Da tenkte jeg det ville være naturlig å besøke Die Aller Vaerstes vennskapsværste i Riga, nemlig "Riga Automuseum". Dette "værste" inneholder mye snacks fra fordums tider og til min store overaskelse noen skikkelige pærler! Jeg begynte "le grand tour" med å kikke på noen godbiter fra gamle, gamle dager. Her er to godbiter fra Auto Union (som består av Audi, DKW, Horch og Wanderer): Ingen tvil om hvilken statsmakt som brukte denne bilen: Her ser dere selveste Krutchov som stiger ut av sin bil. Jeg stiller opp som linselus og hilser hjem: Det var flere av eliten som var glad i å kjøre bil. Her ser vi Bretchnev som hadde et lite uhell i sin sportslige bil: Her er en volkswagens første "flerbruksbil" en Typ 166: Litt info om den: All terrain vehicle med 4wd, Laget på basis av folkebilen Volkswagen (går ut i fra at de mente bobla) og designet av F. Porsche på 1930 tallet. Det spesielle karosseriet ble produsert av firmaet "Ambi Budd"( ) Bilen ble brukt av rekognoseringspatruljer i den tyske hæren. Under ww2 ble den brukt i forbindelse med de militære operasjonene ved Volga i Stalingrad. 25 HP, 4 syl boxer 1,1 liter og veide 910 kg. Litt mer info: An amphibious version of the type 82 called at first type 128 and later type 166 was also made. It was quickly nick named Schwimmwagen (swimming car) and there were about 15.000 made. For propulsion in the water the car was equipped with a retractable propeller connected to the crank shaft of the engine. Top speed in the water was about 5 mph and the front wheels acted as a rudder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet Februar 28, 2006 Og nå til godbitene for de som liker fart! Denne bad`boyen her var verdens raskeste diselbil en gang på 80 tallet. Den hadde en 2,3l 6 zyl turbo-diesel, der ladeluften ble kjølet med vanndamp. Verdensrekorden lød på 362,87 km/t. Jeg fant desverre ikke så mye mer info om den, men her er flere bilder: Her er en liten 520 Hp rakker som ble brukt til bakkeløp: Beklager at jeg står i veien.. Info: Denne rakkern var også et resultat av auto unions utvikling.. Da takker jeg for meg og anbefaler alle som kan å ta turen innom Riga og Die Aller Vaerstes vennskapsværste "Riga Automuseum". P.S Riga by var også helt kanon! Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet Februar 28, 2006 Glemte å vise frem suveniren jeg kjøpte: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet Februar 28, 2006 Det var godt du fikk litt kulturellt innslag mellom all shoppingen da. Ser ut som man må ta seg en tur dit.....faktisk billigere enn Harrytur til Sverige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet Februar 28, 2006 Ja det er veldig billig med reise til Riga. Vi betalte vel ca. 600 for 2 pers t/r oslo- Riga! Det er ikke ille! Prisnivået i Riga er jo også latterlig lavt i forhold til norge. En øl på pub: 8,50, sigaretter: 8,50: rock : For ca 50 kroner spiste og drakk man et ok måltid på cafe og full middag med vin til maten kom vel på ca. 250 kr (inkl tips) for 2 pers.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet Mars 3, 2006 Huhu... stikker en tur på værste idag og ser på forholdene, nå blir det full gass på Michèle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet Mars 3, 2006 HVOR ER BMWEN MIN ! ! ! Hvem sin bil er dette? Inne på vaerste var alt som før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet Mars 3, 2006 Nå trengs det en skikkelig oppryddning her... Michèle... Antikk sofa selges, oppbevart kjølig for bedre holdbarhet... Kun kr 5000,- Vi må finne en dato til å ha et møte ang. ting vi må gjøre på Vaerste, jeg begynner og rydde i morgen. Caddy'n og hvordan vi skal legge opp sesongen med vårmønstringa i april og andre ting som "Die aller Vaerste" havner oppi... Så skal vi ha en Dvd-kveld på Falcon Cre... Øh, hos Nina Marie der vi skal studere klubbvideoen nærmere... Jeg hørte rykter om no mat, så jeg kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet Mars 3, 2006 Så skal vi ha en Dvd-kveld på Falcon Cre... Øh, hos Nina Marie der vi skal studere klubbvideoen nærmere... Jeg hørte rykter om no mat, så jeg kommer... Velg en lørdag dere da, slik at jeg i alle fall kan lage litt GOD mat, og ikke bare kylling og karbonadedeig som det går i nå om dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet Mars 3, 2006 Ang. sofaen så synes jeg 5 lapper blit litt i minste laget! Jeg stiller på værste på søndag Håkon så da kan jeg evt. hjelpe til med å rydde (hvis formen tilsier det da;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet Mars 4, 2006 Her er en volkswagens første "flerbruksbil" en Typ 166Så det var ingen Kübelwagen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet Mars 4, 2006 Sånn, da ser det litt bedre ut... David var innom å hjalp meg og Lars... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet Mars 4, 2006 *kremt* Panser på taket til lusa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet Mars 4, 2006 *kremt* Panser på taket til lusa? Neida, vi har montert soltak på HO Lusa og... Er en skumgummimadrass under der og, så HO Lusa får ingen varige mèn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet Mars 5, 2006 Hyggelig å hilse på i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet Mars 6, 2006 Hyggelig å hilse på i dag Takk i lige måte, og som jeg sa er det bare å stikke innom om du er på disse kanter igjen... Da har jeg fått bort alle bildene som lå på fotoland-serveren og flytta dem over til Vagner... Resultatet er større bilder og en mer stabil server håper jeg.... Så slipper evt. nye lesere og irritere seg over et kryss der det skulle ha vært et bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet Mars 8, 2006 Det har blitt mange slitsomme turer med jobben den siste uka men avslutningen var det ingen ting å si på. Slottsmiddag på Bjertorp slott i Sverige. Klikk her for de interesserte Her er hva jeg spiste mens dere andre på Værste stappa burgere på McDoof For de som bare har sett meg i arbeidsklær.....her er mitt nye: Litt sliten etter all "jobbinga"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...